Čeprav noč čarovnic oz. Halloween praznujemo šele v noči iz 31. oktobra na 1. november, je v nekaterih trgovinah že moč zaslediti praznično dekoracijo. Že ob vstopu v eno izmed trgovin v Mariboru opazimo veliko različnih buč, mask, pajkov, čarovnic in preostale dekoracije, ki opozarja na noč čarovnic. To ne bi bilo nič nenavadnega, če ne bi bil šele avgust.
Prazniki izgubljajo svoj čar
Vsako leto pogosteje opažamo, da trgovine že nekaj mesecev pred prazniki, opozarjajo, da se ti bližajo. Kaj pa o tem menijo Mariborčani? Povprašali smo naključne, različnih generacij, z namenom, da bi videli kako se razlikujejo njihovi pogledi. V večini so bili enotni.
Pametna poteza s strani marketinga
»Mislim, da je to pretirano hitro. Na silo hočejo, da bi ljudje pričeli kupovati prej in tako bi posledično več prodali,« svoje mnenje izrazi 19-letna Estella. Kot doda, se zaveda,, da gre za pametno potezo s strani marketinga, a meni, da takšna dejanja razvrednotijo pravi pomen praznikov: »Tako kot je sedaj za noč čarovnic, je tudi z božičnimi prazniki. Skorajda še ni konec poletja, a že se pripravljamo na zimo.«.
»Jaz bi že sedaj prodajal velikonočna jajčka«
29-letni Ivan nam je dejal: »Dokler bodo na svetu ljudje, ki jih je premamila marketinška poteza trgovine, super. Jaz bi že sedaj prodajal velikonočna jajčka. Ni vrag, da vsaj nekaj kupcev ne bi prepričal.«.
Prodaja dekoracije toliko mesecev vnaprej motijo tudi 60-letno Jožico, ki meni, da bi bilo dovolj, da bi s prodajo začeli kakšnih štirinajst dni prej: »Ko pride čas praznika, pa enostavno nimaš občutka, da je to to.«.
»Oslarija. S tem, ko prehitro pričnejo s prodajo, uničijo ves čar praznika, pa čeprav so naše maškare lepše in boljše, ni vse super, kadar je praznik uvožen,« nam pokomentira 65-letni Stanislav.
Lajfstajl