Hoja je ustvarjena za prav vsakogar, tudi tiste, ki se telesne aktivnosti šele lotevajo in kondicijo komaj nabirajo.

Hoja je idealna telesna vadba za vse, ki so radi na prostem in se ne radi prilagajajo urniku skupinskih vadb.

30 minut hitre hoje dnevno vam bo …

  • izboljšalo spanec,
  • podarilo dodatno, svežo energijo,
  • pomagalo pri hitrejši in lažji izgubi odvečnih kilogramov
  • odneslo nemirne skrbi, zmanjšalo stres
  • zmanjšalo tveganje za sladkorno bolezen in raka.

Po ameriških raziskavah se je od 41 odstotkov udeležencev raziskav, ki so se znašli v skupini s povečanim dejavnikom tveganja za bolezni srca, diabetes in možgansko kap, ob koncu osemmesečnega vadbenega programa v to skupino uvrstilo le še 27 odstotkov. Osebe, ki so pri raziskavi sodelovale, so šestkrat na teden hodile po pol ure na dan, tiste, ki so pretekle po 30 km tedensko, pa so imele pri zmanjševanju omenjenih dejavnikov tveganja le za kanček boljše rezultate.

Zmerna vadba skozi daljše obdobje prinaša več koristi od intenzivne dejavnosti nekajkrat na teden. Naj bodo vaši sprehodi poleg vsega še zabavni. Če imate radi družbo, si poiščite zanimivega partnerja za hojo, če pa cele dneve delate z ljudmi, boste morda bolj uživali v samoti ali s psom.