Za varnost, predvsem pa zabavo otrok v bazenih, jezerih in morju že dolga desetletja skrbijo napihljivi izdelki za v vodo. Gotovo ste tudi sami kdaj čofotali v objemu plavalnega obroča ali rokavčkov. In gotovo si takrat niste mislili, da boste brez slehernega sramu s podobnimi igračami na plažo krenili tudi kot odrasli. Napihljivi izdelki za v vodo (razen običajnih in dolgočasnih blazin) so se v večjih, odraslim prilagojenih dimenzijah namreč pojavili šele okoli leta 2015.

Prvi in doslej največji hit napihljivih vodnih igrač za odrasle ostaja legendarni rožnati flamingo. Pot do globalne slave so mu utrle predvsem objave na spletnih družbenih omrežjih. Kasneje so se ptici pridružili novi motivi, denimo samorog in lama. Pa letos? Za napihljive izdelke po akcijskih cenah pripravite od 5 do okoli 30 evrov, predvsem pa telefon in palico za selfije.

V Merkurju je hit tega poletja napihljivo sadje

V Merkurju so zagotovili, da je njihova ponudba napihljivih izdelkov za vodno zabavo pestra: “Od napihljivih žog, blazin, flamingov, samorogov, lam, celo blazina v obliki lista, angelskih kril in druge napihljive igrače. Letos so poleg samoroga in aligatorja ter zmaja v trendu blazine v obliki sadja (na primer pomaranče, avokada, kivija, jagode), nekaterih drugih jedi (pizze, hamburgerja ali hot doga), školjke ali srca. Priljubljeni so tudi tako imenovani jezdeci valov, kot so aligator, delfin, vodno letalo in zmaj.”

Dodali so, da ponujajo še kopico manj znanih napihljivih izdelkov: “Napihljive deske, napihljiv košarkarski koš na vodi, plavuti, mavrični oblak. Letos smo večji poudarek dali na napihljive vodne centre, kot so športni center, dirkalna steza in orjaška gorila.”

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

Foto: spletna trgovina Merkur

V Sparu največ zanimanja za rep morske deklice

V Sparu so povedali, da vrhunec prodaje napihljivih izdelkov za v vodo beležijo konec junija in v začetku julija, tik pred začetki dopustov oziroma odhodi na morje: “Letos je imelo velik vpliv na prodajo vreme, ki je bilo slabo vse do sredine junija.”

Razkrili so, da so bile pri njihovih kupcih v zadnjih treh letih najbolj priljubljene blazine flamingo, sladoledna lučka in cupcake: “Letos opažamo, da je še vedno zelo zanimiva blazina flamingo. Med bolj priljubljenimi so tudi naslednji motivi: avion, zmaj in rep morske deklice. Letos največ zanimanja vzbuja blazina v obliki repa morske deklice.”

Foto: letak Spar

Foto: letak Spar

V Mercatorju flamingom letos dodali še orko in morskega psa

V Mercatorju so povedali, da se sezona dopustov šele pričenja, a je zanimanje za napihljive izdelke kljub temu kar veliko: “Posebej za bolj atraktivne izdelke z ugodno ceno.” Razkrili so, da so pri njihovih kupcih napihljivi flamingi, labodi in lame še vedno priljubljeni: “Letos smo jim dodali še orko, morskega psa, samoroga, blazine različnih oblik in napihljive igralne vreče v obliki živali.”

V mesecu juliju pa bodo ponudili še različne igralne centre. “Kot najbolj zanimivega bi izpostavili center za igro ‘mega vodni park’, ki je z dolžino slabih pet metrov primeren za igro do petih otrok naenkrat,” so povedali v Mercatorju. Omenjeni park vsebuje plezalno steno, tobogan, bazen in vodni top.