Če se v teh dneh sprehodimo po katerih izmed prodajaln, kjer prodajajo številne izdelke za dekoracijo doma, lahko hitro ugotovimo, da so že skoraj sto dni pred božičem založene z najrazličnejšimi izdelki za okraševanje doma, zavijanja daril in podobno.
Če ne bi bilo povpraševanja, tudi ponudbe še ne bi bilo
V eni izmed prodajaln smo tako povprašali prodajalko kako to, da so s polnjenjem polic z novoletnimi izdelki začeli tako hitro, tako ob koncu poletne sezone. Gospa je dejala, da če ne bi bilo povpraševanja oziroma nakupovanja, sigurno svojih polic ne bi imeli pripravljenih z božično dekoracijo. Mnogi namreč po prihodu iz dopusta že začno z načrtovanjem božično-novoletnih praznikov, prav tako si mnogi takšne izdelke radi kupijo prej, ko še je veliko izbire. »Kdor prej pride, prej melje« je še dejala prodajalka. To, kar sedaj ponujajo, bo na policah ostalo do božiča, dodatnih zalog ne načrtujejo razen ob velikem povpraševanju.
[[image_1_article_70054]]
Različni božični hiti na radiu
Tudi številne radijske postaje so se že pripravile na božične praznike, na mnogih smo lahko pred dnevi že slišali kak božični hit, saj je nedavno bilo še 100 dni do božiča. S celodnevnim vrtenjem božičnih skladb pa začnejo sicer nekoliko pozneje, malenkost pred decembrom.
Sobotni večeri na številnih televizijskih kanalih rezervirani za božične filme
Že nekaj sobot lahko na mnogih televizijskih programih spremljamo božične filme, še posebej na tistih kanalih, ki so specializirani za družinske in romantične filme. Svojo sezono začno že zgodaj v septembru, kar vključuje predvajanje tako klasičnih in novih božičnih filmov kot tudi posebnih božičnih programov. Podobno predvajanje je priljubljeno tudi na pretočnih platformah, saj se gledalci že mnogo pred decembrom začno pripravljati na praznično sezono, nekateri pa preprosto uživajo v prazničnem vzdušju in nostalgiji, ki jih vsi ti filmi prenašajo.
Ultra first-minute božična potovanja že na voljo
Božični izleti ter praznični sejmi so na voljo že v mesecu novembru, še posebej v tistih večjih evropskih mestih, ki so znana po svojih božičnih sejmih in prazničnih doživetjih. Turistične agencije tako že sedaj ponujajo pakete za obiske prazničnih destinacij, ki vključujejo adventne sejme, božično okrašene trge ter kulturne dogodke.
Vse je odvisno od osebnih preferenc
Trgovci tako pogosto zelo zgodaj, takoj po koncu poletne sezone že uvedejo božične izdelke v svojo ponudbo zaradi komercialnih interesov, saj s tem želijo spodbuditi nakupe ter se pripraviti na vrhunec prodajne sezone, ki jo prinese decembrsko nakupovanje. Enako počno medijske hiše, saj so božični filmi čez vikend dobro gledani. Obenem pa tudi ljudje sami čutijo potrebo po veselem vzdušju v jesenskem času, sploh ko se dnevi začno krajšati in so vedno hladnejši.
Torej je božična mrzlica za nekatere že resničnost, za druge pa prezgodnja in nekako uničuje tisto pravo decembrsko vzdušje. Na koncu pa je vse odvisno od osebnih preferenc, ali imate raje praznično vzdušje že v septembru ali pa raje počakate na nakupe do decembra?