Čas pandemije covida-19 je mnoga podjetja pahnil v težave, saj zaradi epidemioloških ukrepov niso mogla izvajati gospodarske dejavnosti. Toda težka obdobja včasih spišejo izjemne zgodbe. Ena takšnih je zagotovo sodelovanje med podjetjema BeLife Kombucha in pivovarno Maister. Njuno sodelovanja poteka že od nastanka omenjenih podjetij, saj je lastnik pivovarne Janez Skok s svojimi nasveti pogosto pomagal lastnikoma podjetja BeLife Kombucha bratoma Mirzi in Zlatanu Ljubijankiću.
Z razvojem skupnega produkta še nadgradili znanje
Zanimalo nas je, pred kakšnimi izzivi sta se obe podjetji znašli v času epidemije covida-19. »Naš promet je odvisen od dobre prodaje v gostinstvu. S pričetkom pandemije je bil ta kanal presekan, zato sta obe podjetji morali najti nov kanal prodaje. Ker je del zaloge ostal neprodan, smo dobili idejo, da združimo produkt in ga uporabimo za nastanek nečesa novega.«
Pri takšnih podjetniških zgodbah je zelo pomembno, da podjetja ugotovijo, da jim sodelovanje prinaša več koristi kot tekmovanje. »Pri razvoju Radlerja sta podjetji videli novo priložnost, da z razvojem skupnega produkta še nadgradita znanje, pozitivno klimo v podjetjih, prenašanje izkušenj med zaposlenimi in uspešen izdelek. Predvsem pa je nastala podjetniška vez kot osnova za nadaljnje skupno sodelovanje na drugih področjih.«
Na trgu je bilo velikokrat slišati, da je radler presladek
Radler s kombučo je mešanica posebno varjenega piva in kombuče z okusom ingverja sladkanega s stevio. »Obe podjetji stremita k drugačnosti, hkrati pa sledita trendom in inovacijam. Kombuča je kot produkt v porastu, vendar smo jo želeli postaviti v novo vlogo. Predvsem pa je izdelek odziv na potrebe trga, ki je velikokrat sporočal, da je radler presladka pijača, zato smo se odločili poskusiti s kombučo, ki je v osnovi veliko veliko manj sladka, kot so sokovi v radlerju. Združitev tako različnih kultur je bila s tehnološkega vidika zelo zahtevna, vendar nam je na koncu po več mesecih razvoja vseeno uspelo,« so v skupni izjavi za Maribor24 povedali v omenjenih podjetjih.
Kot je bilo že zapisano, sta pivo in kombuča zelo različni kulturi kvasovk in bakterij, ki lahko druga drugo hitro naredita za neužitno pijačo. »Toda to za nas ni bila ovira, temveč izziv, zato smo veseli, da nam je po več kot polletnem razvoju uspelo ustvariti osvežilno pijačo, ki vas bo to poletje navduševala s svojo svežino, lahkotnostjo in okusom,« so zapisali pri podjetju BeLife Kombucha in pivovarna Maister.