Pošta Slovenije je v Ljubljani, na parkirišču trgovine Lidl v nakupovalnem središču Rudnik, v uporabo predala prvo najsodobnejšo samopostrežno enoto PS 24/7 na prostem. Samopostrežna enota na prostem strankam 24 ur na dan, vse dni v letu, omogoča preprost dostop do izbranih poštnih in bančnih storitev, kjer je strankam poleg PS paketomata na voljo tudi bankomat Nove KBM ter avtomat z izbranimi izdelki Lekarn Ljubljana.
Samopostrežna enota na prostem predstavlja nadgradnjo samopostrežne POŠTE 24/7, ki je lanskega decembra zaživela v prostorih pošte 1101 Ljubljana. V prihodnje Pošta Slovenije načrtuje postavitev samostojnih samopostrežnih enot v vseh večjih mestih po Sloveniji, in sicer na lažje dostopnih lokacijah, s 24-urnim dostopom in večjo frekvenco obiskovalcev.
Pomemben del obstoječe mreže
Do konca leta 2021 jih bodo predvidoma odprli 20. Prvi so samopostrežno enoto PS 24/7 preizkusili generalni direktor Pošte Slovenije mag. Boris Novak in član poslovodstva mag. Andrej Rihter, predsednik uprave Nove KBM John Denhof, direktor Lekarne Ljubljana dr. Marjan Sedej in predstavnica Lidla Slovenija Tina Cipot.
Prva najsodobnejša samopostrežna enota PS 24/7 na prostem, skupaj s samopostrežno POŠTO 24/7 ter mrežo 24 sodobnih paketomatov v večjih mestih po Sloveniji in možnostjo oddaje pošiljk prek spletne aplikacije PS Pošlji paket, predstavlja pomemben del obstoječe razvejane mreže klasičnih poštnih enot. S sodobno obliko in zanimivo ponudbo, predvsem pa učinkovito in hitro storitvijo ter enostavno »non-stop« dostopnostjo pomeni nov mejnik v razvoju in delovanju Pošte Slovenije kot Pošte prihodnosti.
Prednost in hkrati izziv
»Razvejana mreža pošt je ena od naših glavnih konkurenčnih prednosti, hkrati pa predstavlja velik izziv. Spreminjajoče se navade strank in razvoj informacijske tehnologije namreč vodijo tudi k zmanjševanju povpraševanja po nekaterih storitvah, ki jih nudimo in k manjšemu obisku pošt. Zato se Pošta Slovenije spreminja in uvaja nove oblike dostopnosti. Eno od najnovejših možnosti za zagotavljanje večje dostopnosti in učinkovitega servisa tako predstavlja najsodobnejša samopostrežna enota PS 24/7. Z njo nagovarjamo napredne uporabnike poštnih storitev, ki iščejo hitre in avtomatizirane rešitve na preprosto dostopnih lokacijah in so na razpolago v vsakem trenutku,« je izpostavil generalni direktor Pošte Slovenije mag. Boris Novak.
Omogočen premik na drugo lokacijo
Samopostrežno enoto Pošte Slovenije PS 24/7 v Ljubljani sestavljajo med seboj povezani avtomati, ki strankam omogočajo različne storitve. Stranke lahko oddajo navadne pisemske pošiljke, kupijo različne kuverte in paketno embalažo, dopisnice, razglednice, poštne znamke ter druge izdelke iz prodajnega avtomata. Na paketomatu lahko preprosto sprejemajo in oddajajo paketne pošiljke, na bankomatu Nove KBM pa položijo ali dvignejo gotovino ter plačajo položnice. Na avtomatu Lekarne Ljubljana lahko izvedejo nakup izbranih izdelkov. Njena posebnost je tudi konstrukcija, saj omogoča premik na drugo lokacijo in prilagoditev storitev potrebam uporabnikov na novi lokaciji.
Pošta Slovenije želi ostati vodilni izvajalec poštnih, logističnih in IT-storitev. Zato sledi globalnemu poštnemu in logističnemu razvoju ter v svojem delovanju in v odnosu do strank izvaja potrebne spremembe. Tako z novostmi, ki jih uvaja, stopa korak bliže željam in potrebam strank, predvsem glede dostopnosti do storitev.