Energija plus d.o.o., hčerinsko podjetje Elektra Maribor, je uspešno zaključilo poslovno leto 2015. Ustvarili so 93 milijonov evrov prihodkov in dobrih 1,3 milijona evrov čistega dobička. Ob 64 zaposlenih to pomeni skoraj 1,4 milijona evrov prihodkov na zaposlenega. Električna energija predstavlja glavni delež prihodkov in v letu 2015 so je prodali nekaj manj kot 1,8 milijona MWh.
Opravili so tudi anketo zadovoljstva med kupci, ki je pokazala, da bi kar 95% obstoječih kupcev Energijo plus d.o.o. priporočilo svojim prijateljem in znancem, kar potrjuje njihova prizadevanja za gradnjo korektnih in dolgoročnih odnosov s kupci, so sporočili iz Energije plus.
Manjši porabi energije pomagalo vreme
Ugodnejša gospodarska klima se odraža tudi na porabi energentov, ki je narasla predvsem v industriji. Pri ostalih skupinah kupcev pa so k manjši porabi energije pomembno prispevale vremenske razmere. Težave s pravočasnim poravnavanjem pogodbenih obveznosti se selijo na področje manjših poslovnih subjektov in gospodinjstev.
Družba si s svojimi aktivnostmi prizadeva nevtralizirati čim večji del negativnih učinkov, ki vplivajo na doseganje postavljenih ciljev, obenem pa si želi še tesnejšega sodelovanja s kupci. Povezanost z vsemi udeleženci okolja in vračanje v okolje je v Energiji zelo pomembna vrednota.
Odpisali dolgoce v vrednosti 23.400 evrov
V letu 2015 so zato ob vseh ostalih družbeno odgovornih aktivnostih, posebno pozornost namenili socialno šibkim kupcem. V sodelovanju s Centri za socialno delo v SV Sloveniji so tej ciljni skupini namenili 17.000 EUR donacij. Energija plus je bila v mesecu avgustu tudi ena od prvih podpisnic sporazuma o odpisu dolga z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, na podlagi katerega so prejeli 178 vlog. Pogoje je izpolnjevalo 47 kupcev, ki so jim odpisali dolgove v višini 23.400 EUR. ”Energija plus je pomemben deležnik v okolju, ki ves čas prispeva h kvaliteti bivanja, boljši družbi in čistejšemu okolju. Zavedamo se, da soustvarjamo odnose v notranjem in zunanjem okolju, zato na različne načine raziskujemo želje, potrebe, pričakovanja in zadovoljstvo soudeležencev,” je poudaril direktor Energije plus g. Bojan Horvat.
Odprli tudi svetovalno pisarno
Ob koncu leta 2015 so v Mariboru na Veselovi ulici, kjer je bilo prvotno prodajno mesto za lesne pelete, odprli novo svetovalno informacijsko pisarno. Novi, sodobno in funkcionalno opremljeni prostori ponujajo strankam na enem mestu popolno energetsko storitev.
Prenovili mobilno aplikacijo
Vzporedno z implementacijo nove informacijske podpore SAP for Utilities so prenovili tudi mobilno aplikacijo ePLUS, ki kupcem omogoča celosten pregled in vnos podatkov o merilnem mestu ter informativne izračune 24 ur na dan. K paleti produktov in storitev so dodali še kakovostne LED sijalke, ki zagotavljajo do 40% prihranka električne energije. Izvedli so še anketo zadovoljstva kupcev, ki je prinesla zelo dobre rezultate. Kar 95% anketiranih bi jih namreč priporočilo svojim prijateljem in znancem, več kot 77% jih je njihovih kupcev že več kot 10 let, 70% jih je zadovoljnih z odzivnostjo in strokovnostjo in skoraj 60% je takih, ki so zelo zadovoljni s ponudbo paketov in storitev električne energije. Zmaga z najugodnejšo ponudbo cene zemeljskega plina na avkciji Zveze potrošnikov Slovenije, ki je v sodelovanju s tujim partnerjem prvič v Sloveniji organizirala skupinski nakup električne energije in plina, ni prinesla prvotno načrtovanih rezultatov. Za dejanski podpis pogodbe se je namreč odločilo bistveno manj kupcev, kot jih je na avkciji sodelovalo.
Gospodarstvo