Mariborsko podjetje Lumar je bilo izbrano za glavnega izvajalca gradnje slovenskega paviljona za Expo Milano 2015, ki bo potekal od prvega maja naprej. Organizatorji na svetovni razstavi pričakujejo več kot 20 milijonov obiskovalcev. Lumar sicer postaja vse bolj znan tudi izven naših meja, kar priča tudi dejstvo, da so podjetje na novo ustanovili tudi s sedežem na Dunaju. 
 Zahteven projekt na elitni lokaciji
Svetovna razstava poteka vsakih 5 let. Osrednji namen je obravnava določene teme, ki je v svetovnem merilu aktualna v času, ko ta poteka. K sodelovanju so povabljene vse države sveta, ki skozi določeno temo izobražujejo javnost.
 
Osrednja tema EXPO Milano 2015 je hrana, nosilni slogan pa: “Hrana za planet, energija za življenje”. Organizatorji pričakujejo, da bo razstavo v času od 1. maja do 31. oktobra obiskalo 20 milijonov obiskovalcev, predstavilo se bo 147 držav, od tega 55 s samostojnim paviljonom, med katerimi je tudi Slovenija. 

Za gradnjo slovenskega paviljona je zadolženo mariborsko podjetje Lumar, ki je bilo izbrano na podlagi javnega razpisa. »Veseli in ponosni smo, da kot glavni izvajalec svoje znanje, večletne izkušnje in lastno tehnologijo uporabljamo pri gradnji slovenskega paviljona. Gre za izjemno zahteven projekt, ki predstavlja velik izziv za vse naše strokovnjake in podizvajalce. V različne faze izvedbe projekta so vključena številna slovenska podjetja, saj se zavedamo pomena projekta in dejstva, da imamo v Sloveniji odlična podjetja z vrhunskim znanjem,« razlaga Boštjan Kralj iz podjetja Lumar.
 Slovenski paviljon  bo postavljen v centru dogajanja na elitni lokaciji, kjer so naši sosedje med drugim tudi Avstrijci in Italijani. V mariborskem podjetju verjamejo, da bo končna podoba paviljona odlična popotnica za učinkovito in dobro predstavitev Slovenije več kot 20 milijonom obiskovalcem in potencialnih partnerjev.
 “Dober glas seže v deveto vas
Mariborsko podjetje Lumar dokazuje, da se tudi v težkih časih da napredovati in odpirati nova podjetja. Tako postajajo doma in v tujini vse bolj prepoznavni in uveljavljeni. »Gradnja hiše je za večino kupcev enkraten življenjski dogodek. Tega se v podjetju zavedamo in zato želimo v vseh fazah gradnje z našim pristopom, svetovanjem in kakovostno izvedbo kupcem olajšati celoten proces gradnje. Ta način delovanja uspešno prenašamo tudi v tujino, kjer bomo v prihodnje še intenzivneje prisotni.« Boštjan Kralj dodaja, da so še zmeraj v ospredju naročila kupcev enodružinskih hiš, čemur v zadnjih letih z posvečajo največ pozornosti. Podjetje je v dobrih treh letih uspelo izvoz iz dobrih 10 odstotkov v letu 2011, povečati na slabih 45 odstotkov v letu 2014.
 
Podjetje je v dobrih treh letih uspelo izvoz iz dobrih 10 odstotkov v letu 2011, povečati na slabih 45 odstotkov v letu 2014. Da podjetje raste priča tudi dejstvo, da so odprli novega na Dunaju. Direktor podjetja Lumar Marko Lukić: »Podjetje s sedežem na Dunaju in lastna vzorčna hiša v največjem avstrijskem centru vzorčnih hiš pomenita za nas priložnost za še aktivnejše in odločnejše vstopanje na nemško govoreče področje. Prvi odzivi kupcev so zelo dobri.« 

 
Njihov cilj v letu 2015 je sicer prodati med 15 in 20 hiš. To bi pomenilo dodatno zmanjšanje odvisnosti od enega ali dveh trgov in zagotavljalo njihovo nadaljnjo nemoteno rast in razvoj še dodajajo iz podjetja. Ponudbo hiš bodo kupcem predstavljali v vzorčni hiši iz linije BlackLine, ki bo prve obiskovalce predvidoma sprejela v začetku maja. Hiša bo stala v največjem avstrijskem in enem največjih evropskih centrov vzorčnih hiš »Blaue Lagune« na Dunaju.