Prvi ponedeljek v novembru je potekal Kick off dogodek jesenskega projekta Demola. Srečalo se je 14 ekip študentov, ena ekipa je letos tudi dijaška, z II. gimnazije Maribor. Vseh študentov, ki so se prijavili to sezono je tako 53, od tega jih je 11 iz Univerze v Ljubljani: »Naše aktivnosti želimo razširiti tudi na druge akademske institucije v regiji. Želimo si vključiti tudi študente Univerze v Zagrebu, hkrati pa spodbujamo sodelovanje in razvoj v regiji,« je povedal Klemen Krulec, predstavnik za odnose z javnostmi pri Demoli.
Demola predstavlja mednarodno inovacijsko platformo
Odprto inovativno okolje Demola omogoča vsem študentom in mladim diplomantom, da uporabijo svoje znanje v iskanju rešitve realnega problema. Projekte v okviru Demole razpišejo podjetja, ki iščejo inovativne ideje in nove pristope. Multidisciplinarne ekipe študentov nato pod mentorstvom strokovnjakov iz podjetij in profesorjev pripravijo rešitev, ki kar najbolje zadovolji potrebe podjetja in uporabnikov. Ekipe na koncu svoje delo predstavijo podjetju, ki ima možnost odkupa licence.
Multidisciplinarne ekipe študentov nato pod mentorstvom strokovnjakov iz podjetij in profesorjev pripravijo rešitev, ki kar najbolje zadovolji potrebe podjetja in uporabnikov. Ekipe na koncu svoje delo predstavijo podjetju, ki ima možnost odkupa licence.
Demola sicer predstavlja mednarodno inovacijsko platformo, kjer je bilo v prvih treh letih delovanja razvitih 250 storitev in prototipov s pomočjo več kot 1500 študentov in več kot 90% od teh je bilo izbranih za poslovno uporabo. Projekt izvira iz Finske in uspešno deluje že v štirih evropskih državah. Organizatorji sicer opažajo, da projekt dobiva vedno večjo težo med mladimi tudi v Sloveniji. Na število prijav močno vplivajo tudi razpisani projekti, kjer se trudijo poskrbeti za čim večjo raznolikost.

Študenti iz različnih smeri,  60% projektov odkupljenih,
Tokrat sodeluje tudi nekaj podjetij iz prejšnjih let, in sicer Energetika Maribor, Elektro Maribor, Nova KBM in Edgar: »Podjetja so zelo zadovoljna in pozdravljajo takšno idejo in način dela. Pri pridobivanju partnerjev nimamo posebnih težav, le skrbeti moramo, da nimamo preveč projektov in da ohranjamo neko raznolikost,« doda Klemen.
Letos je študentom prvič na voljo tudi izbirni predmet, v sklopu katerega lahko pridobijo ECTS točke za delo, opravljeno v sklopu Demola Projekta.
Študentje prihajajo iz različnih študijskih smeri: »Vidi se pa, da so študentje na določenih programih aktivnejši. Tako je veliko študentov medijskih komunikacij in strojništva, v ekipah pa je tudi 5 tujih študentov, ki so na izmenjavi.« Letos je študentom prvič na voljo tudi izbirni predmet, v sklopu katerega lahko pridobijo ECTS točke za delo, opravljeno v sklopu Demola Projekta: »UM je pozdravila idejo in bila v veliko pomoč pri realizaciji,« povedo na Demoli.
V zadnjem letu je bil odziv pozitiven: »Nekatere skupine iz druge sezone se še dogovarjajo s podjetji glede odkupa. Je pa nekje 60% projektov bilo odkupljenih ali pa so v postopku odkupa,« o rešitvah študentov v preteklosti pove Klemen.
V zadnjem letu je bil odziv pozitiven: “Nekatere skupine iz druge sezone se še dogovarjajo s podjetji glede odkupa. Je pa nekje 60% projektov bilo odkupljenih ali pa so v postopku odkupa.”
Letos se je na projekt prijavil tudi David Šarlah, študent 2. stopnje EPF UM, smer management: »Za ta projekt sem se odločil zato, ker se mi je zdela idealna priložnost za razvijanje dodatnih znanj. Podjetje, za katerega sem se odločil, me je navdušilo predvsem zato, ker je imelo oprijemljiv problem oz. je iskalo konkretno rešitev, ki ne temelji zgolj na teoriji. Celotna ideja projekta pa se mi zdi izjemno dobra, saj mladi z njo dobijo prepotrebne izkušnje podjetja in nek nov, svež pogled.«
Tretja sezona Demole se bo zaključila februarja 2014, zatem pa bodo na voljo novi projekti, kjer bodo podjetja iskala rešitve s pomočjo študentov.