Štajerska gospodarska zbornica v sredo, 22. oktobra, organizira brezplačno predstavitveno delavnico poslovne uporabe družabnih omrežij.
Z družabnimi mediji so podjetja dobila močna komunikacijska orodja in nove možnosti v pogledu trženja in izgradnje dolgoročnih odnosov, zaupanja in sodelovanja z uporabniki. Posameznikom, strokovnjakom na različnih področjih in mladim na začetku karierne poti, pa družabni mediji ponujajo učinkovite možnosti izgradnje in “trženja” osebne blagovne znamke. Če želite pridobiti več informacij in izkoristiti možnosti družabnih medijev tudi v vašem podjetju, vas na Štajerski gospodarski zbornici vabijo na brezplačno predavanje, z naslovom Facebook, LinkedIn, Twitter in spletni dnevniki, ter druge oblike družbenih medijev v poslovni rabi. Delavnico vodi mag. Sergej Lah, ki se že vrsto let ukvarja z izobraževanjem odraslih na področju računalništva in informacijskih tehnologij.
Še pred nekaj leti so lahko podjetja in posamezniki v poslovnem svetu uspešno poslovali, “krmarili” in preživeli, tudi če se niso kaj prida ozirali na različna družabna omrežja, ki so vznikala čez noč kot gobe po dežju. Kar lep čas je veljalo prepričanje, da gre za trend, za nove tehnologije, namenjene predvsem še eni obliki zabave internetne generacije.
Danes si nobeno resno podjetje in posameznik v poslovnem svetu ne more privoščit ignoriranja potenciala družabnih medijev.
Danes najpopularnejše družbeno omrežje, Facebook, uporablja več kot milijarda svetovnega prebivalstva, skoraj 600 milijonov uporabnikov dnevno “čivka” in uporablja Twitter, z 250 milijoni uporabnikov postaja Linkedin najpomembnejše družabno omrežje poslovnežev in poslovno orodje med ključnimi odločevalci v podjetjih, nove in nove uporabnike pridobivajo tudi druga družbena omrežja kot so Google+, Instagram, Pinterest, Tumblr, itd.
Kupec danes prvo informacijo pridobi na spletu
V pogledu trženjskega komuniciranja veljajo priporočila med uporabniki (kupci), oziroma glas od ust do ust (WOM – word-of-mouth), za ena najbolj učinkovitih oblik trženjskih aktivnosti in če prodaja in prihodki vašega podjetja temeljijo ravno na priporočilih uporabnikov, je to zelo dobro za vaše podjetje. V tem pogledu si morda lahko privoščite in ignorirate dogajanja v družbenih medijih. Ali res? Verjamete da je dovolj, da skrbite za kvaliteto svojih storitev in izdelkov in da bo prodaja stekla na osnovi priporočil vaših uporabnikov!? A bo res? A veste kaj današnji uporabniki, vaši potencialni bodoči kupci naredijo najprej, ko jim nekdo priporoči nek izdelek, storitev, podjetje, blagovno znamko?
Prva stvar, ki jo današnji uporabnik, vaš potencialni bodoči kupec, naredi je, da prejeta priporočila, to je informacije o vašem podjetju, izdelkih in storitvah, preveri na spletu, s pomočjo spletnih iskalnikov, med uporabniki Facebooka in drugih oblik družabnih medijev.
Raziskave kažejo, da prva stvar, ki jo današnji uporabnik, vaš potencialni bodoči kupec naredi je, da prejeta priporočila, to je informacije o vašem podjetju, izdelkih in storitvah, preveri na spletu, s pomočjo spletnih iskalnikov, med uporabniki Facebooka in drugih oblik družbenih medijev! Uporabniki vas na osnovi vašega nastopa in aktivnosti v družbenih medijih, ocenijo boljše ali slabše in na tej osnovi oblikujejo svoje končne nakupne odločitve.
Družabni mediji so postali tudi nova pomembna platforma za povezovanje delodajalcev in iskalcev zaposlitve
Družbeni mediji so postali tudi nova pomembna platforma za povezovanje delodajalcev in iskalcev zaposlitve, saj največ zaposlitvenih aktivnosti preko spleta poteka ravno preko družbenih omrežij. V tem pogledu so družabni mediji pomemben dejavnik, tako pri iskanju zaposlitve, kot pri iskanju kvalitetnih kadrov.
70 odstotkov delodajalcev v EU pri iskanju kadrov intenzivno uporablja različne oblike družabnih medijev.
Raziskave kažejo, da 70% delodajalcev v EU pri iskanju kadrov, intenzivno uporablja različne oblike družabnih medijev. Pri tem je potrebno poudarit, da zaposlovanje po tej poti ni rezervirano več samo za visoko usposobljene in izkušene kadre. Boljše uspehe v tem pogledu dosegajo kandidati z razvejano mrežo kontaktov v različnih družbenih medijih in z izgrajeno spletno podobo oziroma ugledom, kar je mogoče doseči z načrtnimi aktivnostmi v različnih kanalih družabnih medijev, od Facebook-a do Linkedin-a in spletnih dnevnikov.
Z družabnimi mediji so podjetja dobila močna komunikacijska orodja in nove možnosti v pogledu trženja in izgradnje dolgoročnih odnosov, zaupanja in sodelovanja z uporabniki. Posameznikom, strokovnjakom na različnih področjih in mladim na začetku karierne poti pa družbeni mediji ponujajo učinkovite možnosti izgradnje in “trženja” osebne blagovne znamke.
Gospodarstvo