»Mercator razume svojo vlogo širše, ne le kot največji trgovec v regiji, ampak tudi kot povezovalec in generator sodelovanja. Skupni projekti, ki ustvarijo poslovne sinergije, imajo posebno dodano vrednost, saj ni pomemben samo poslovni uspeh posameznega podjetja, ampak tudi to, kako skupaj ustvarjamo in razvijamo svoje poslovno okolje,« je ob predstavitvi projekta povedal Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjevega poslovodstva, in nadaljeval: »Bela embalaža izdelkov, kar potrjuje tudi nedavna raziskava, vzbuja zaupanje in lažje komuniciranje trajnostnih vrednot in spodbudo za spremembe pri kupcih. Zato želimo s partnerji spodbuditi razmislek o kreativnosti in skupnem iskanju novih rešitev, saj sta prav kreativnost in sodelovanje pri trajnostnih rešitvah med ključnimi veščinami sodobnega časa.«

Aleša Mižigoj, direktorica Medexa, je poudarila tudi: »V Medexu je naše delovanje prav na vseh nivojih trajnostno naravnano, zato smo se z veseljem pridružili Mercatorjevemu projektu belih embalaž, ki pooseblja vrednote trajnostne naravnanosti, sodelovanja, odgovornosti in vključevanja. Za bele embalaže je uporabljeno kar 60% manj barve, pa še to so barve na vodni osnovi. Ena največjih prednostih belih embalaž pa je zagotovo ta, da omogoča otroški domišljiji, da razširi krila. Na žalost so v tem digitaliziranem svetu, kjer je vedno manj  pristnih človeških stikov in iskrivega ustvarjanja, prav otroci najbolj prikrajšani.«

V Fructalu so pojasnili, da se radi odzovejo na pobude, ki spodbujajo priložnosti sodelovanja v dobrobit varovanja in ohranjanja našega naravnega okolja. »Sodelovanje v Mercatorjevem projektu bele embalaže je zato še eden od razlogov za sodelovanje in odlična priložnost za uresničevanje naše strategije trajnostnega poslovanja.«

Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat ter internacionalizacijo, je dejal: »Mercatorjev projekt bele embalaže smo takoj prepoznali kot veliko zgodbo, katere del smo želeli biti. S partnerjem imamo že odlično izkušnjo sodelovanja pri projektu Argeta posoška postrv, kar je še olajšalo našo odločitev za sodelovanje. Otroke učiti o pomenu varovanja okolja, ravnanju z embalažo,  najsi gre za ponovno uporabo ali odgovorno ločevalno odlaganje, je neprecenljivo za našo prihodnost. Koristi projekta so večplastne, seveda pa želimo tudi utrditi prepoznavnost Argete kot trajnosti zavezane blagovne znamke.«

»Bambi je družbeno  odgovorno podjetje in že več kot pol stoletja podpira prizadevanja za zdravo okolje in srečno otroštvo. V veselje in ponos nam je biti del projekta, ki spodbuja ustvarjalnost in trajnostno razmišljanje pri najmlajših, posebej še z blagovno znamko Plazma, ki ima že 55-letno zgodovino odraščanja s številnimi generacijami,« je v razpravi pojasnil Mihajlo Stojković, direktor razvoja izvoza na mednarodne trge v Koncernu Bambi.

Otroška ustvarjalnost je brezmejna

Ideja za projekt bele embalaže je nastala po tem, ko je Mercator pred dobrim letom preko natečaja spodbudil otroke, da ustvarijo svoje Lumpi like. Gre za edinstveno sodelovanje med Mercatorjem in dobavitelji, pri katerem so se priznane blagovne znamke odpovedale svoji podobi embalaže ter postale dom novih Lumpijev in ponudile poligon za otroško ustvarjanje. Idejno je Mercator sodeloval z družbo Herman & partnerji.

Posebne izdaje izdelkov v belih embalažah so na voljo v vseh Mercatorjevih trgovinah, v 66 Mercatorjevih supermarketih in hipermarketih pa so še posebej označene in izpostavljene. Kako so bele embalaže sprejeli kupci bodo lahko ocenili konec leta.