Na velike plakate, ki kažejo srečne pare, kako pijejo Coca-Colo, pri čemer pare sestavljajo tudi osebe istega spola, so se jezno odzvali tako predstavniki madžarske oblasti kot prebivalci.
Na socialnih omrežjih so mnogi uporabniki napadli Coca-Cola kampanjo rekoč, da istospolno ljubezen postavlja nad heteroseksualno, nekateri so zahtevali bojkot vseh produktov korporacije, skupina, ki se bori proti splavu, pa je zbrala več kot 25 000 podpisov, s katerimi so želeli umik oglasnih plakatov.
Kampanja #loveislove je madžarska mesta preplavila prav v času festivala Sziget, katerega tema je bila letos »Love Revolution«.
Na Madžarskem za “normalno” družino
To dejanje kaže na madžarsko miselnost, ki jo pooseblja prav Viktor Orban, madžarski premier, ki si prizadeva za »tradicionalno« družino in ostro zavrača »liberalne« vrednote, med katere spadajo tudi istospolne poroke ter posvajanje otrok istospolnim staršem.
Coca-Cola se je na madžarsko sovražnost odzvala s sporočilom, da so prepričani, da vsakemu pripada pravica, da ljubi, kogar želi in da je ljubljen. A vse več podpisov, ki so na koncu presegli številko 50 000, je doseglo svoje in podjetje je moralo svoje oglase umakniti. Madžarski prebivalci so nad svojo zmago ponosni, a pravijo, da je le polovična, saj so plakate, s katerih sta se smehljala srečna geja, ki sta mimoidoče najbolj razhudila, zamenjali plakati, na katerih piše »Love is love,« zato se borijo še naprej.