V trgovinah bodo prodajali gospodinjske izdelke, elektroniko in oblačila ter predstavljali Amazonovo lastno blagovno znamko, je poročal časnik in dodal, da bodo nekatere izmed prvih trgovin odprte v zveznih državah Kalifornija in Ohio.

Posledica nakupa supermarketov

Poteza je posledica Amazonovega nakupa ameriške verige supermarketov Whole Foods Market leta 2017 za 13,7 milijarde dolarjev, kar je precej povečalo prisotnost spletnega velikana v fizični maloprodaji.

Trgovine bodo velike okoli 2800 kvadratnih metrov in tako precej manjše od tradicionalnih nakupovalnih središč, a večje kot večina fizičnih trgovin v Amazonovem omrežju, ki vključuje knjigarne in manjše trgovine z živili, navaja AFP.

Analitiki so izpostavili številne strateške razloge za Amazonov večji vstop v fizično maloprodajo, vključno z željo po povečanju prodaje oblačil, pohištva in drugih proizvodnih linij. Obenem vidijo v tej potezi priznanje, da je prihodnost maloprodaje večkanalna in ne predvsem spletna.

Amazonova poteza bo sprva eksperimentalna, a bi lahko predstavljala slabo novico za tradicionalne veleblagovnice, je ocenil analitik Neil Saunders.

STA