Namen kampanje je ne le informirati, temveč tudi opolnomočiti ljudi, da s svojimi vsakodnevnimi odločitvami prispevajo k varovanju okolja in izboljšanju kakovosti življenja.

»Trajnost ni več izbira, ampak je edina prava pot naprej,« je na dogodku poudaril minister za okolje, podnebje in energijo Bojan Kumer in dodal: »Razmišljati trajnostno pomeni razmišljati napredno. Raziskava, ki smo jo opravili v preteklih mesecih, nam je jasno pokazala, da se Slovenci tega še kako zavedamo. Skoraj 90 odstotkov jih meni, da se trajnost začne pri nas samih.«

[[image_1_ge_759]]

Ključna sporočila kampanje temeljijo na raziskavi, ki je pokazala, da se skoraj 89 % Slovencev zaveda pomena lastnih odločitev za okolje. Kljub tej zavesti pa vsak prebivalec v povprečju letno še vedno zavrže več kot 12 kilogramov oblačil, kar predstavlja ne le izgubo materiala, ampak tudi energije, časa in denarja. Gre za okoljsko in družbeno težavo, ki jo je nujno nasloviti celovito, s ciljem spremeniti vedenje potrošnikov. Kampanja se tako osredotoča na osebne koristi trajnostnih odločitev – finančne, časovne in čustvene.

[[image_2_ge_759]]

Direktorica direktorata za okolje Tanja Bolte je ob priložnosti še izpostavila: »Trajnost ni samo politika ali samo strokovna tema, ampak je predvsem življenjska izkušnja.«

[[image_3_ge_759]]

Kampanja, ki bo trajala do marca 2026, bo delovala prek digitalnih kanalov, tiska in zunanjih oglasnih površin. Njen cilj ni moraliziranje, temveč ponujanje podpore posamezniku z uporabnimi nasveti, ki temeljijo na vsakdanjih situacijah. Spodbuja razmislek o kakovosti namesto o količini, premišljeno potrošnjo in zavedanje, da vsak izdelek nosi svojo zgodbo. Ob začetku kampanje so na Čopovi ulici v Ljubljani postavili tudi instalacijo »Obešalnik zgodb«, ki vse opominja na pomembnost ponovne uporabe naših oblačil.