Okoljskih trendom morajo, če želijo zadovoljiti želje potrošnikov, slediti tudi velika podjetja, med njimi velikani hitre prehrane, ki so doslej svoj uspeh gradili predvsem na mastnih, hitro pripravljenih mesnih izdelkih kot so piščančji medaljoni, burgerji, tortilje in podobno.
A v svetu, v katerem se vse več posameznikov odloča za zmanjšanje količine mesa v svojih jedilnikih, se morajo temu prilagoditi tudi velika podjetja. Spremembe tako uvaja tudi McDonald’s, ki v številnih restavracijah po svetu trenutno testira nov produkt, veganski burger McPlant, katerega jedro predstavlja rastlinska polpeta, dopolnjujejo pa jo solata, paradižnik, kečap, veganska omaka ter seveda sezamova štručka.
Brez olepševanja naj povemo, da McPlantu ne kaže dobro, saj so v nekaterih testnih restavracijah prodali le po 20 tovrstnih burgerjev dnevno, potrošnike pa odvrača predvsem dejstvo, da ne vedo, ali je veganska polpeta pečena hkrati z mesnimi polpetami … Burger polpeta sama po sebi je namreč resnično veganska, saj so se v njeni izdelavi v McDonald’su povezali s podjetjem Beyond Meat, priznanim podjetjem, ki stoji za ustvarjanjem avtentičnih in res okusnih alternativ mesu, ki so hkrati tudi okolju prijazne.
Očitno spremembe v prehrani ne bodo rešitev
Ker uvajanje »zelenih« alternativ v jedilnik restavracije ne deluje, saj ljudje v McDonald’s prvenstveno ne zavijejo po zdravo prehrano, v podjetju že razmišljajo dalje in poskušajo stranke na druge načine prepričati, da bi prispevali k bolj zeleni prihodnosti.
McDonald’s se je kljub svojim ponesrečenim »zelenim« spremembam jedilnika zavezal, da do leta 2050 doseže ničelne emisije. Jim bo uspelo?
Med drugim je tako McDonald’s v Kanadi nakupil več tovornjakov Volvo VNR Electric Class 8, s katerimi se bo odslej razvažalo surovine za restavracije na območju Montreala, prav tako pa so na širšem območju Kanade vpeljali več vozil na alternativni pogon, ki bodo oskrbovale več kot 1400 kanadskih restavracij McDonald’s.
Vir: The Street