Iščete kadre? Niste edini. Slovensko gospodarstvo že nekaj let zaznamuje velik razkorak med ponudbo in povpraševanjem na trgu dela. Podjetja objavljajo razpise, a se nanje pogosto odzove malo kandidatov, še manj pa je takih, ki se zdelajo zares primerni. Klasični zaposlitveni oglasi izgubljajo učinek, predvsem zato, ker jih pogosto vidijo le tisti, ki že aktivno iščejo službo.

Zato se podjetja vse pogosteje obračajo k drugačnim rešitvam – takšnim, ki njihovo delovno okolje približajo širši javnosti, ne le iskalcem zaposlitve. Eden takšnih pristopov, ki se je v zadnjih letih izkazal za zelo učinkovitega, je sodelovanje v rubriki TOP ŠIHT na maribor24.si.

Od klasičnega oglasa do zgodbe, ki jo ljudje dejansko preberejo

Rubrika TOP ŠIHT nastaja v sodelovanju z lokalnimi podjetji in je namenjena predstavitvi njihovega dela, vrednot in priložnosti, ki jih ponujajo. Ni govora o klasičnem oglasu, saj gre za novinarski zapis, ki sega vse od pogovora z direktorjem, kadrovniki in zaposlenimi, do predstavitve izstopajočih zaposlitvenih praks, uspehov podjetij …

Članek je spisan kot zgodba: kdo ste, kaj počnete, kako je videti delovni dan pri vas, kakšne ljudi iščete – in zakaj se je vredno pridružiti prav vaši ekipi.

Včasih je to predstavitev uspešnega lokalnega podjetja, ki odpira nova delovna mesta. Drugič gre za zgodbo o družinskem obrtniku, ki želi razširiti svojo delavnico. Tretjič pa za velik sistem, ki stavi na dolgoročno kadrovsko stabilnost.

Delodajalci: »Ko pridejo na razgovor, nas že poznajo.«

Podjetja, ki so sodelovala v rubriki, poročajo o bistveno večji prepoznavnosti med lokalnim prebivalstvom, tudi med tistimi, ki morda trenutno ne iščejo zaposlitve, a bi jih prava priložnost lahko pritegnila. Prav tako poudarjajo, da so kandidati, ki se odzovejo po branju članka, pogosto bolje informirani, bolj motivirani in z večjim zanimanjem za delo v podjetju.

Medijski pristop za kadrovske izzive

Prednost take predstavitve je tudi v tem, da doseže širšo javnost: ne le tistih, ki dnevno spremljajo zaposlitvene portale, temveč tudi bralce lokalnih medijev, ki morda v tem trenutku ne iščejo službe, a jih zanimajo dobre zgodbe.

Poleg samega članka podjetja dobijo tudi dodatno izpostavljenost na družbenih omrežjih, v e-novicah ter prek sponzoriranega prikazovanja na vidnih mestih spletnega portala.

Ste delodajalec in iščete kadre?

Če tudi vaše podjetje razmišlja, kako nagovoriti nove zaposlene in se hkrati predstaviti kot dober, stabilen in zanimiv delodajalec, je sodelovanje v rubriki TOP ŠIHT lahko eden izmed učinkovitih korakov.

Za več informacij o možnostih sodelovanja se lahko obrnete na marketinško ekipo maribor24.si ([email protected]).