Hotel Habakuk, ki je prepoznaven kot ena od vodilnih destinacij pod Pohorjem, ponovno dokazuje svojo predanost krepitvi kadra in kakovosti storitev. Poleg stalnih prizadevanj za izboljšanje infrastrukture in ponudbe, se osredotočajo tudi na nenehno vlaganje v zaposlene.

Zdaj se odpira izjemna priložnost za izkušene strokovnjake s področja hotelskega gospodinjstva, saj v hotelu iščejo novo vodjo gospodinjstva, ki bo skrbel za ohranjanje visokih standardov hotela.

Ključna vloga v vrhunski ekipi

Kot vodja gospodinjstva v Hotelu Habakuk boste imeli eno izmed ključnih funkcij, saj boste skrbeli za brezhibno organizacijo in nadzor nad čiščenjem sob ter javnih prostorov. Poleg tega boste sodelovali pri zagotavljanju prijetnega in čistega okolja za goste, kar je v hotelu s štirimi zvezdicami bistvenega pomena.

Uspešno delo na tem položaju zahteva preplet vodstvenih in organizacijskih veščin, saj boste vodili celotno ekipo sobaric, čistilnega osebja in pralnice.

[[image_1_tj_217]]

Vaše naloge in odgovornosti

Vloga vodje gospodinjstva prinaša vrsto pomembnih nalog, ki bodo vplivale na celotno delovanje hotela. Vaša naloga prvenstvena naloga bo dnevno načrtovanje dela in organizacija delovnih procesov, da bo delo potekalo gladko in učinkovito. Z odgovornostjo za visoko raven čistoče in kakovosti boste redno preverjali sobe in druge prostore, da zagotovite skladnost s standardi hotela.

Pri delu boste v stiku z gosti, saj bo vaša naloga reševanje njihovih pritožb ali posebnih zahtev, povezanih z gospodinjstvom. Obenem boste v uvajanje novih članov ekipe in vodenje usposabljanj boste vnesli svoje izkušnje ter zagotovili, da vsi zaposleni delujejo v skladu z varnostnimi in higienskimi standardi, v vaši domeni pa bo tudi skladiščenje in naročanje čistilnih sredstev, hotelskega perila in drugih potrebščin.

[[image_2_tj_217]]

Kdo se lahko pridruži Habakukovi ekipi?

Hotel Habakuk za opisano prosto delovno mesto išče osebo, ki je izkušena v vodenju gospodinjskih ekip in se lahko pohvali z odličnimi organizacijskimi sposobnostmi.

Idealni kandidat ima večletne izkušnje v podobni vlogi v hotelih s štirimi ali petimi zvezdicami in je vešč komunikacije ter vodenja ekipe. Ključne lastnosti vključujejo pozornost do detajlov, visoko raven kakovosti storitev ter sposobnost reševanja konfliktov znotraj ekipe.

Za opravljanje nalog je pomembno tudi dobro znanje nemškega in angleškega jezika, medtem ko je poznavanje dodatnih jezikov prednost. Fleksibilnost glede delovnega časa, vključno z delom ob vikendih in praznikih, je nujna, prav tako pa tudi zmožnost timskega sodelovanja in prilagajanja potrebam gostov.

Zakaj postati del ekipe Habakuk?

Hotel Habakuk se ponaša ne le z visoko stopnjo storitev za goste, ampak tudi s posebnim poudarkom na zadovoljstvu in razvoju svojih zaposlenih. Zaposlenim nudijo prilagodljive delovne urnike, konkurenčne plače ter različne ugodnosti, kot so nadpovprečni regresi in popusti za bivanje v partnerskih hotelih. Poleg tega hotel zagotavlja varno delovno okolje s stalnimi usposabljanji in skrbjo za varnost pri delu.

V Habakuku verjamejo, da so njihovi zaposleni srce hotela. Romana Šalamun, predstavnica hotela, poudarja: »Naš uspeh temelji na močni ekipi, ki s strastjo opravlja svoje delo in s tem ustvarja nepozabno izkušnjo za vsakega gosta. Vodja gospodinjstva bo imel ključno vlogo pri tem, da bo ta uspeh še naprej rasel.«

Postanite del zgodbe uspeha

Vabljeni, da se pridružite ekipi Hotela Habakuk in postanete del zgodbe, ki gradi svetlo prihodnost ne le za hotel, temveč tudi za zaposlene in širšo skupnost.

Prijavite se in začnite pisati novo poglavje svoje kariere v enem izmed najbolj prepoznavnih hotelov v regiji.