Tehnološki velikan Meta namerava na platforme Facebook in Instagram uvesti virtualne uporabnike, ki jih poganja umetna inteligenca (AI). Po poročanju Financial Timesa bo ta poteza namenjena ohranjanju obstoječih uporabnikov in privabljanju mlajšega občinstva.
Kaj prinaša novost?
Connor Hayes, podpredsednik za generativno umetno inteligenco pri Meti, je razkril, da bodo ti AI-uporabniki imeli lastne profile, življenjepise in slike. Poleg tega bodo lahko ustvarjali in delili vsebine na platformi, podobno kot običajni računi.
[[image_1_article_73202]]
"Pričakujemo, da bodo ti AI-uporabniki sčasoma obstajali na naših platformah na enak način kot človeški uporabniki," je dejal Hayes. Poudaril je, da je ena od prednostnih nalog Mete v prihodnjih dveh letih narediti aplikacije bolj zabavne in privlačne.
Pomisleki glede varnosti
Kljub ambicioznim načrtom se nekateri strokovnjaki sprašujejo o tveganjih. Becky Owen, vodja trženja pri agenciji Billion Dollar Boy in nekdanja članica Metine ekipe za inovacije, opozarja na možnost zlorabe AI-tehnologije. Po njenem mnenju bi lahko brez ustreznih zaščitnih ukrepov platforme postale plodna tla za širjenje lažnih informacij.
"AI-osebnosti nimajo čustev, izkušenj ali enake zmožnosti povezovanja kot človeški ustvarjalci," je dejala Owenova in opozorila, da bi lahko vsebine, ki jih ustvarijo, oslabele kakovost blagovne znamke.