Gre za model, ki vam omogoča, da pod svojo blagovno znamko prodajate gostovanje svojim strankam, medtem ko tehnični del, torej infrastrukturo in vzdrževanje zagotavlja večji ponudnik. Svojo energijo lahko tako usmerite v razvoj spletnih strani, marketing ali vodenje strank, brez skrbi o varnosti strežnikov, nadgradnjah ali odpovedih sistema.
To pomeni, da:
- delujete kot ponudnik gostovanja, vendar brez ogromnih stroškov za lastne strežnike;
- imate popoln nadzor nad paketi, cenami in blagovno znamko ter
- lahko širite svojo ponudbo storitev – od izdelave spletnih strani do vzdrževanja in gostovanja.
Reseller gostovanje – idealno za začetnike, razvijalce ali freelancerje
Zaradi nizkega začetnega vložka in velike fleksibilnosti je tovrstno gostovanje idealna izbira za vse, ki želijo postopoma graditi svojo digitalno poslovno pot, za freelancerje ter tudi za uveljavljene razvijalce. Zakaj?
Nizki začetni stroški
Začetniki v nekem poslu običajno nimajo velikih ali neomejenih finančnih sredstev. Reseller gostovanje omogoča začetek za razmeroma majhen mesečni strošek – ni potrebe po nakupu drage opreme ali zaposlovanju osebja – vse to prevzame glavni ponudnik gostovanja.
Dodana vrednost za obstoječe storitve
Tudi razvijalci lahko svojim strankam ponudijo gostovanje. Nekomu, ki ustvarja spletne strani, trgovine ali aplikacije lahko to predstavlja dodatni vir dohodka ter večjo vezanost strank na njegove storitve.
[[image_1_article_83697]]
Možnost postopne rasti vse do prave mini agencije
Začetek z nekaj strankami ter, po pridobitvi izkušenj, razširitev ponudbe v nekakšno mini agencijo, brez potrebe po velikih investicijah. Rast je naravna.
Gradnja lastne blagovne znamke
Storitve se dejansko ne prodajajo, kot da je vmes posrednik. Stranke v primeru, da je ponudnik kakovosten, sploh ne opazijo, da je v ozadju drug partner. Gostovanje je torej registrirano na vaše ime.
Reseller gostovanje ima tako številne pozitivne lastnosti oziroma prednosti. Vse od tega, da lahko predstavlja odličen dodaten vir zaslužka in daje možnost neodvisnega oblikovanja cen in paketov, do tega, da gre za tehnično nezahtevno upravljanje strank z zanesljivim ponudnikom in podporo v ozadju. To pomeni, da strežniki delujejo brez izpadov, varnost je visoka, prav tako tudi hitrost.
Konkretni koraki oblikovanja reseller gostovanja
Korak 1: Izbor zanesljivega ponudnika gostovanja
Zagotovo prvi in tudi najpomembnejši korak – kakovosten ponudnik. Stabilnost, hitrost in podpora so ključne, kajti slaba infrastruktura avtomatsko pomeni težave tudi za vas.
Pri izbiri ponudnikov zato preverite:
- Uptime: naj bo 99,9% ali višji (to pomeni, da so izpadi minimalni).
- SSD ali NVMe strežnike za hitro nalaganje strani, preverite tudi omejitve (CPU, RAM, število procesov).
- Lokacijo strežnikov, saj strežniki, ki so bližje ciljni publiki, pomenijo hitrejše nalaganje.
- Kvaliteto tehnične podpore, pri čemer je idealno 24/7.
- Možnosti upravljanja, kot so enostavnost ustvarjana računov, prilagodljivost paketov, možnosti upravljanja paketov, omejitve virov ter možnosti nadzora strank.
- Varnost in varnostne funkcije na primer SSL certifikati, varnostne kopije, zaščite pred napadi.
- Možnosti nadgradnje v primeru rasti.
Korak 2: Postavitev blagovne znamke in cenikov
Po izbiri zanesljivega ponudnika sledi gradnja lastne identitete.
Postavitev blagovne pomeni oblikovanje imena podjetja ali projektne znamke, oblikovanje logotipa, barvno paleto in spletno domeno ter profesionalno spletno stran.
Pri gostovanju je zaupanje še kako pomembno, stranke si želijo stabilnost, varnost ter profesionalnost, vse to pa se prične prav z vizualno podobo.
[[image_2_article_83697]]
Postavitev cenikov se nanaša na oblikovanje cen, ki naj odražajo stroške, nastale z reseller paketom, dodano vrednost ponudbe (npr. vzdrževanje, podpora), ciljno publiko ter cene konkurence na trgu.
Korak 3: Oblikovanje paketov gostovanja
Sedaj pričnete z oblikovanjem konkretnih paketov, ki jih boste prodajali svojim naročnikom. Odločiti se morate za:
- Količino SSD prostora
Za osnove strani zadostuje 1 – 2 GB prostora, medtem ko zahtevni projekti zahtevajo od 5 do 20 GB.
- Število domen in poddomen
Nekateri paketi vsebujejo eno domeno, drugi pa naj omogočajo tudi več strani (idealna izbira za podjetnike).
[[image_3_article_83697]]
- E-poštne predale
Določite število predalov, omejitve prostora in varnostne nastavitve.
- Pasovno širino
Večina ponudnikov danes ponuja neomejeno pasovno širino.
- Dodatne funkcije, kot so brezplačni SSL certifikati, zaščita proti DDos, varnostne kopije in podobno
Cilj so paketi, ki so razumljivi, praktični in prilagojeni ciljnemu trgu – od blogerjev do malih podjetij.
Korak 4: Avtomatizacija prodaje in podpore
Imate produkte, sedaj potrebujete sistem, ki omogoča avtomatsko ustvarjanje računov, upravljanje naročnikov, oddajo in reševanje podpornih zahtev in podobnih reči. Prednost avtomatizacije je v tem, da se vi lahko osredotočite na prodajo, medtem ko sistem sam opravi večino rutinskih procesov.
Korak 5: Marketing in pridobivanje strank
Zdaj vam manjkajo le še stranke. Kako jih pridobiti? V pomoč so vam lahko družbena omrežja, mreženje, lahko ponudite posebne pakete za začetnike s posebnimi ugodnostmi, predvsem pa vlagajte v odzivnost, prijaznost in kakovost – zadovoljna stranka to ceni in bo ostala stranka tudi mesece ali leta.
Reseller gostovanje je zagotovo ena izmed najbolj dostopnih in logičnih poti za vse, ki želijo vstopiti v digitalni posel ali razširiti svojo obstoječo ponudbo.
