Volkswagen je predstavil popolnoma novo, drugo generacijo svojega ključnega modela na evropskem tržišču T-Roc, ki je samo lani našel skoraj 300.000 novih kupcev, od leta 2017 pa skupno dva milijona. Tudi v Sloveniji je T-Roc eden najbolje prodajanih modelov ne le Volkswagna, ampak nasploh.

[[image_1_article_80348]]

V novi podobi bo ohranil znameniti široki C-stebriček, a so določene poteze bolj v skladu z novo volkswagnovo filozofijo, kakršna navdihuje že obliko noih Golfa in Tiguana. Novi model T-Roca vizualno deluje bolj razpotegnjeno, kar potrjujejo tudi številke - za kar 12,2 cm je daljši od predhodnika, s čimer se mu je tudi prtljažni prostor povečal na 465 litrov. Tako spredaj kot zadaj luči povezuje LED-trak. 

[[image_2_article_80348]]

Znotraj bo številne fizične gumbe - ki so ob vmesni prenovi prve generacije našli pot nazaj - zamenjal velik zaslon na dotik v dveh različnih velikostih. 

[[image_3_article_80348]]

V Evropi bodo novega T-Roca poganjali hibridni turbobencinski motorji; na začetku cenika bosta 1,5 litrska pogonska agregata s 116 in 150 konjskimi močmi. Oba sta elektrificirana in sparjena s sedemstopenjskim avtomatskim DSG-menjalnikom. Kasneje bo na voljo tudi T-Roc z dvolitrskim motorjem in štirikolesnim pogonom. 

Predprodaja novega T-Roca se bo pričela v septembru, na slovenske ceste pa bo po informacijah Volkswagna Slovenija zapeljal predvidoma konec novembra. Slovenskega cenika za zdaj še ni, v Nemčiji se cene po konfiguratorju začnejo pri 30.845 evrov. V Sloveniji bo gotovo nekoliko cenejši, verjetno pa dražji kot aktualni model, ki stane slabih 28.000 evrov.