Skoraj dva tedna po vpeljavi operacijskega sistema na Applovih napravah iOS 14.5, je ta uporabnikom pričel ponujati izbiro, ali aplikacijam na svojih napravah dovolijo obdelavo podatkov, ki jih med drugim pridobivajo tudi s piškotki. Vse od trenutka, ko je operacijski sistem to možnost ponudil uporabnikom, je vedno več uporabnikov, ki je aplikacijam onemogočilo dostop do podatkov.

Vse do sedaj so se aplikacije lahko zanašale na Applovo storitev IDFA in na tak način sledile uporabnikom, pridobljene podatke pa uporabljale za bolj tarčno in namensko oglaševanje. Po vpeljavi novega operacijskega sistema, pa morajo sedaj mobilne aplikacije vse uporabnike, ki so že posodobili svoj operacijski sistem, prositi za dovoljenje, da lahko pridobijo njihove podatke. Takšna poteza bo oglaševalske velikane postavila pred velik izziv. Uporabniki so, glede na številne analize tujih spletnih strani, namreč množično pozdravili Applovo potezo in v večji meri ne dovolijo aplikacijam, da bi med uporabo njihovih storitev pridobivale podatke.