Natečaj TO.TI.KLIP – Klipni svojo idejo!, ki je letos premierno potekal pod okriljem Štajerske gospodarske odličnosti, je dijakom ponudil sodobno platformo za izražanje ustvarjalnosti. V kratkih vertikalnih videih so lahko raziskovali štiri ključna področja – od okoljske ozaveščenosti in podjetništva do športa ter promocije Štajerske. Na razpis je prispelo okoli 30 posnetkov, nastalih v manjših ekipah, v katerih so mladi skozi sveže ideje in osebne zgodbe pokazali, kaj jih navdihuje.
Zaključni dogodek je 6. junija 2025 gostila Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor, kjer so najboljši prejeli praktične nagrade in bučen aplavz vrstnikov.
Zmagovalni sprehod po Lentu
V kategoriji Štajerski influencer so zmagale dijakinje Taja Preradović, Ana Zver in Lena Kopše iz 2. b razreda SEŠG Maribor. V eni minuti so gledalce popeljale na sprehod po prenovljenem mariborskem Lentu – od znamenite stare trte do kratkih zgodovinskih utrinkov o mestu. Ob zanimivih dejstvih so še poudarile, zakaj se jim zdi Lent danes posebej privlačen in zakaj ga je vredno obiskati.
Njihov video je izstopal z vizualno dovršenostjo, spoštljivim odnosom do mariborske dediščine in nalezljivo pozitivno energijo, ki jo je ekipa vtkala v vsak kader. Prav ta preplet avtentičnosti in svežine je na koncu prepričal žirijo ter dekletom prinesel zasluženo zmago.
Nagrade v znamenju partnerstva
Na prireditvi smo nagrade podelili v ekipi maribor24.si, ki je skupaj s partnerjem Spar Slovenija poskrbela, da so nagrajenci tečaja prejeli bogata praktična darila. Mladi ustvarjalci so tako domov odnesli več kot le zadovoljstvo ob zmagi, saj jim bodo nagrade še kako prav prišle tudi v vsakdanu. Kot so poudarile zmagovalke, so takšne spodbude »še dodatna motivacija za nove ustvarjalne projekte«. Partnerstvo s Sparom je dokaz, da lahko gospodarstvo pomembno prispeva k razvoju mladih talentov in podpiranju njihove ustvarjalnosti.
Mladi kot ambasadorji regije
Natečaj TO.TI.KLIP je pokazal, da dijaki znajo svoja sporočila predstaviti na sodoben in privlačen način. Video Taje, Ane in Lene je dokaz, kako lahko mladi postanejo pravi ambasadorji svoje regije, hkrati pa navdušijo sovrstnike, da sami odkrijejo lepote, zgodbe in posebnosti domačega okolja.