Le malo pred iztekom lanskega šolskega leta so se v amfiteatru Srednje ekonomske šole in gimnazije Maribor zbrali številni inovativni mladi podjetniki, ki so predstavili svoje poslovne ideje na že 24. tekmovanju Mladi podjetnik.
Med številnimi izstopajočimi načrti je s svojo svežino in kreativnostjo izstopala tudi ideja podjetja SkyFlix. Mlado podjetje, ki je nastalo v sklopu posebnega šolskega predmeta in katerega člani so Ema Mušič, Rene-Julian Arnuš, Melisa Cigan Komoroci in Eva Komljenovič, je na tekmovanju predstavilo inovativno rešitev za pomanjkanje družabnih prostorov v Mariboru – SkyFlix, kino na strehi.
[[image_2_article_71319]]
Kino na strehi: Filmski večeri z lokalnim pridihom
V SkyFlix d.o.o. so zasnovali poslovno idejo, ki združuje filmsko izkušnjo z lokalno skupnostjo. Njihova ideja je vključevala postavitev kinodvorane na prostem na strehi znane stavbe v Mariboru, kjer bi se predvajali filmi v prijetnem, sproščenem okolju. S to idejo so, kot so povedali sami, želeli ustvariti nov prostor za druženje, zmenke in družinske aktivnosti, ki bi bil dostopen vsem generacijam.
[[image_3_article_71319]]
Na 24. tekmovanju Mladi podjetnik, ki je v juniju potekalo na Srednji ekonomski šoli in gimnaziji Maribor, se je na tekmovalnem podiju pred komisijo, občinstvom in mentoricama profesorico Bronjo Jarc ter profesorico Jolando Lep predstavilo šest dijaških podjetij s svojimi zanimivimi, več mesecev snovanimi poslovnimi idejami.
Poslušalci so se lahko seznanili z idejo pametnega hladilnika Hladilko – idejo, ki si je na tekmovanju prislužila prvo mesto; idejo aplikacije za spremljanje avtobusov BustrackerSI; idejo posebne potovalne aplikacije AdventureUnboxed; idejo aplikacije za organizacijo glasbe na praznovanjih Event Scout; idejo kina na prostem SkyFlix ter idejo posebne finančne aplikacije Coinvista.
Dijakinja Ema Mušič in njeni »sodelavci« so na tekmovanju navdušili komisijo z jasno vizijo in odlično predstavitvijo svojega poslovnega načrta. Poudarili so, da bi za predvajanje filmov sodelovali z lokalnimi ponudniki hrane in pijače, kar bi dodatno obogatilo izkušnjo obiskovalcev in podprlo lokalno gospodarstvo.
[[image_4_article_71319]]
»Naša ideja ni le v tem, da ponujamo film na prostem, ampak da ustvarimo prostor, kjer se lahko ljudje povezujejo, družijo in uživajo v kvalitetnem času preživetem skupaj,« je povedala Ema Mušič. SkyFlix, ki so ga v svoji ideji dijaki umestili na streho Ikona centra, bi tako izpolnil potrebo po novem, dostopnem in udobnem prostoru za sprostitev v Mariboru.
Celostna vizija, ki je lahko zgled
Ena izmed ključnih komponent SkyFlixovega načrta, ki je komisijo in občinstvo še posebej navdušila, je bila prav premišljena ideja sodelovanja z lokalnimi ponudniki.
Mladi dijaki so namreč razmišljali o tem, kako bi bilo mogoče v ponudbo svojega idejnega podjetja vključiti lokalne gostince, ki bi skrbeli za hrano in pijačo na dogodkih. Tako so pokazali, da ne želijo le obogatiti izkušnje obiskovalcev, ampak s svojo idejo prispevati tudi k razvoju in povezovanju lokalnega gospodarstva.
[[image_5_article_71319]]
Tekmovanje Mladi podjetnik je vnovič pokazalo, da mladostna kreativnost in podjetniški duh lahko privedeta do inovativnih in vplivnih rešitev. Naj dodamo, da je SkyFlix le ena od izjemnih poslovnih idej, ki so jih na mladi dijaki predstavili na tekmovanju in za katere lahko le upamo, da se nekoč tudi zares udejanjijo.
Podpora projekta ŠGO in maribor24.si
24. šolsko tekmovanje Mladi podjetnik je kot medijski partner projekta Štajerska gospodarska odličnost v sodelovanju s podjetjem Geri Computer d.o.o., ki bdi nad spletno trgovino Notesniki.si, podprl tudi maribor24.si.
S svojo medijsko podporo in nagradami smo poskrbeli, da kreativnost in inovativnost mladih dijakov Srednje ekonomske šole in gimnazije Maribor ne bosta ostali neopaženi, ampak bosta z našo podporo dobili še večji zagon. Prepričani smo, da se za izjemnimi poslovnimi idejami skrivajo bodoči uspešni gospodarstveniki naše regije.
[[image_7_article_71319]]
Podjetnost mladih tako spremljamo še naprej, v naših člankih pa skušamo predstaviti prav vsako od idej, ki so se uvrstile na šolsko tekmovanje. Tako poslovnim idejam ter načrtom tekmovalcev namenjamo še dodatno medijsko priložnost, da se predstavijo in da s svojo inovativnostjo navdušijo tudi bralce maribor24.si.
[[image_1_article_71319]]