V Štajerski regiji podjetja ustvarjajo zgodbe o uspehu, inovacijah in trajnostnem razvoju – prav te zgodbe v različnih kategorijah nagrajuje projekt Štajerska gospodarska odličnost (ŠGO). Tudi letos bo potekala v partnerstvu s PricewaterhouseCoopers (PwC) Slovenija, strokovnim analitičnim partnerjem, ki zagotavlja transparentnost, strokovnost in zanesljivost izbora. A ŠGO ni le priznanje za podjetja – projekt namreč tudi mladim odpira prostor za ustvarjanje, eksperimentiranje in izražanje idej, s čimer povezuje prihodnost gospodarstva z generacijo, ki bo regijo soustvarjala.

PwC Slovenija – zanesljiv strokovni partner

PwC je eno vodilnih svetovalnih in revizijskih podjetij na svetu, ki je prisotno v več kot 150 državah in zaposluje več kot 360.000 strokovnjakov. V Sloveniji PwC deluje že več kot tri desetletja in je v tem času postal zaupanja vreden partner številnim podjetjem – od hitro rastočih malih podjetij do največjih mednarodnih korporacij.

Njihove storitve obsegajo revizijo, davčno in pravno svetovanje, poslovno strategijo ter podporo pri digitalni in organizacijski preobrazbi podjetij. Posebna odlika PwC je zavezanost k spremljanju globalnih in lokalnih gospodarskih trendov ter razvijanje metodologij, ki temeljijo na objektivnosti, preglednosti in strokovni utemeljenosti.

Prav zaradi svoje neodvisnosti, mednarodne razsežnosti in bogatih izkušenj pri delu z raznolikimi podjetji je PwC Slovenija idealen strokovni partner projekta ŠGO.

Njihova vloga zagotavlja, da izbor nagrajencev presega okvir običajnih priznanj – nagrada tako postane verodostojen pokazatelj poslovne odličnosti, inovativnosti in trajnostne naravnanosti podjetij. S svojo metodološko doslednostjo in globalnim znanjem PwC prispeva k temu, da ŠGO ni le regijsko priznanje, temveč tudi referenčna točka, ki podjetjem omogoča primerjavo z najboljšimi praksami na nacionalni in mednarodni ravni.

Strokovni okvir za izbor najboljših

PwC Slovenija tudi v letošnji izvedbi projekta ŠGO prevzema vlogo strokovnega analitičnega partnerja. Njihova ključna naloga je zagotoviti, da proces izbora poteka pregledno, nepristransko in na temelju strokovno utemeljenih kriterijev. Metodologija, ki jo pripravljajo, vključuje poglobljeno analizo finančnih kazalnikov, stopnje inovativnosti, trajnostne usmerjenosti ter organizacijske kulture posameznega podjetja.

Prav s takšnim celostnim pristopom ŠGO presega okvire klasičnih poslovnih priznanj. Nagrada ne odraža zgolj številk in poslovnih rezultatov, temveč predstavlja širšo sliko kakovosti podjetja – od odnosa do zaposlenih, vpetosti v lokalno okolje pa vse do trajnostnih praks in etičnih standardov. Tako izbor nagrajencev ni le formalno priznanje, temveč pomembno sporočilo o tem, kaj pomeni biti resnično odličen v današnjem gospodarskem prostoru.

Nagrada, ki daje težo gospodarstvu

Nagrada ŠGO je oblikovana tako, da celovito odraža podjetniški utrip regije in izpostavi tiste, ki s svojim delovanjem premikajo meje. Razdeljena je v pet kategorij: nagrajuje najuspešnejše malo, srednje in veliko podjetje, izpostavlja najboljšega zaposlovalca ter prepoznava najperspektivnejše podjetje širše regije. Na ta način projekt ne podeljuje zgolj priznanj posameznim zmagovalcem, temveč ponuja širši vpogled v razvojne trende in dinamiko štajerskega gospodarstva.

Ker ŠGO stremi k nenehnim izboljšavam, organizatorji že namigujejo, da bi se obstoječim kategorijam lahko pridružila še kakšna nova. Takšna razširitev bi dodatno obogatila izbor ter še bolj poudarila raznolikost, inovativnost in ustvarjalno moč podjetniškega okolja v regiji.

Ključno težo nagradi daje prav sodelovanje PwC Slovenija kot strokovnega analitičnega partnerja. Njihova vloga zagotavlja, da ocenjevanje temelji na jasnih kriterijih, poglobljenih analizah in metodološki doslednosti. Podjetja tako dobijo zagotovilo, da priznanje ni le simbolično, temveč verodostojen pokazatelj odličnosti – priznanje, ki odpira vrata krepitvi ugleda tako na regionalni kot tudi na nacionalni in mednarodni ravni.

Mladi kot prihodnost gospodarstva

Projekt Štajerska gospodarska odličnost ni namenjen zgolj podjetjem – pomembno mesto ima v njem tudi mlada generacija. Z natečajem za najboljše video posnetke na temo „Mladi in gospodarstvo“ smo v preteklem in predpreteklem letu spodbujali mlade, da razmišljajo o gospodarskih vidikih in o tem, kaj pričakujejo od svoje prihodnosti ter kako si želijo soustvarjati gospodarstvo regije.

Hkrati so osnovne in srednje šole sodelovale v razpisu za risbe na temo „Gospodarstvo v štajerski regiji“, kjer so mladi lahko izrazili svoje vizije glede poklicnih poti in vključenosti v lokalno gospodarstvo. Pod okriljem ŠGO je potekalo tudi tekmovanje poslovnih idej dijakov Srednje ekonomske šole in gimnazije Maribor, ki jim je ponudilo priložnost, da svoje ideje predstavijo v praksi, razvijajo podjetniške veščine in pridobijo dragocene izkušnje.

S tem ŠGO gradi most med gospodarstvom in mladimi generacijami, spodbuja aktivno sodelovanje in dialog ter krepi zavest o pomenu trajnostnega razvoja, inovativnosti in podjetniške odgovornosti – vrednot, ki so ključne za prihodnost regije.

Partnerstvo med PwC Slovenija in ŠGO je več kot formalno sodelovanje – je garancija, da nagrada resnično odraža poslovno odličnost, inovativnost in trajnostno naravnanost podjetij. Hkrati projekt ostaja živahen, povezan z mladimi in odprt za nove ideje, ki spodbujajo prihodnost regije.

Štajerska podjetja si zaslužijo priznanja, ki temeljijo na strokovnosti, nepristranskosti in poštenosti, in prav zato PwC s svojo vlogo zagotavlja, da vsako leto v ospredje stopijo tisti, ki gospodarstvu dajejo najboljši zgled.