»Podaj petko je priljubljena kretnja med mladimi, ki ponazarja veselje in zmago, zato se nam je to zdela odlična gesta za dobrodelno aktivacijo,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju. V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije je Mercator ustvaril navijaško kampanjo. V aplikaciji Moj M je potekala zabavna igra, v kateri so uporabniki podajali petke našim olimpijcem.  

Mercator z različnimi aktivnostmi že vrsto let podpira ukvarjanje s športom in aktivno življenje, tako pri svojih zaposlenih kot tudi kupcih. Podpira pa tudi vrhunske športnike in je sponzor slovenske olimpijske smučarske reprezentance.  

Donacijo so ob sprejemu olimpijcev v Kranjski Gori predali skladu Botrstvo v športu. V imenu Mercatorja je donacijo predala Majda Vodopivec, ki je ob tem povedala: »Naši športniki so s sedmimi medaljami dokazali neverjetno odličnost, za kar jim iskreno čestitamo. Slovenci pa smo ponovno pokazali dobrodelni duh. Ponosni smo, da so uporabniki aplikacije Moj M prepoznali pomen akcije Podaj petko, kajti zbrana sredstva v višini 5.000 evrov bodo namenjena pomoči mladim športnikom, starim med 14 in 23 let, iz socialno ogroženih okolij. Skupaj torej prispevamo k nadaljnjemu razvoju in uresničevanju športnih potencialov  

V Mercatorju pravijo, da z našimi vrhunskimi olimpijci, ki vsakodnevno dajejo vse od sebe, delijo iste vrednote. Povezovalni člen pa je vsekakor tudi vlaganje v mlade športnike, ki bodo morda čez nekaj let prejemniki olimpijskih odličij.