Predlog omogoča, da se v Sloveniji na področju prevoza potnikov uveljavijo inovativne tehnologije, ki lahko zagotovijo, da si ponudniki storitev delijo sredstva, čas in znanje, ter spretnosti, da uporabniki storitev pridejo do novih storitev z razširjeno ponudbo in z nižjimi cenami, so sporočili iz vladnega urada za komuniciranje. Vozniki prek teh platform bi po predlogu potrebovali licenco. Predlog spremembe zakona spreminja izvajanje taksi prevozov ter najema vozila z voznikom, predlaga tudi zmanjšanje administrativnih ovir za izvajanje taksi dejavnosti. Pogoji za uporabo elektronske aplikacije za avtotaksi prevoze in pri najemu vozila z voznikom so enaki, kar zagotavlja enako obravnavo obeh vrst prevoza.
Infrastrukturni minister Jernej Vrtovec je zakonsko podlago za platforme, kot je Uber, napovedal julija. Taksisti spremembam zakonodaje večinoma nasprotujejo, saj tovrstne platforme označujejo kot nelojalno konkurenco.
Taksimetri ne bi bili več obvezni niti za taksiste
Ker se pri prevozih, dogovorjenih prek spletnih platform, cena prevoza in pot dogovorita vnaprej, s čimer ima potnik zagotovilo ponudnika, so zahteve za dodatno zaščito, kot je taksimeter, po navedbah infrastrukturnega ministrstva namreč nepotrebne.
Predlog omogoča, da se v Sloveniji na področju prevoza potnikov uveljavijo inovativne tehnologije, ki lahko zagotovijo, da si ponudniki storitev delijo sredstva, čas in znanje, ter spretnosti, da uporabniki storitev pridejo do novih storitev z razširjeno ponudbo in z nižjimi cenami.