Kot poroča Žurnal se več uporabnikov OTP banke že več dni sooča s težavami pri dostopu do mobilne in spletne banke mBank@Net ter Bank@Net. Nedelovanje je potrdila tudi banka sama:  ''Obveščamo vas, da spletna banke za poslovne uporabnike Bank@Net com in mobilna banka za poslovne uporabnike mBank@net com trenutno za večino uporabnikov nista dostopni. Občasno je moteno delovanje tudi mobilne banke za fizične osebe mBank@Net in spletne banke Bank@Net ter Poslovnega Bank@Net,'' so zapisali na svoji spletni strani.

[[image_1_article_76362]]

Težave že odpravljajo

Ob tem so dodali, da nastale težave že odpravljajo in takoj ko bodo vse storitve spet na voljo, bodo uporabnike obvestili po ustaljenih kanalih. V vmesnem času  je na voljo naša mreža poslovalnic, bankomatov, najpogostejše bančne storitve pa lahko opravite tudi na poštah.

Za vse uspešno oddane plačilne naloge bodo zagotovili obdelave danes do 20. ure. Podaljšan bo delovni čas poslovalnic do 18. ure in delovanje kontaktnega centra do 21. ure.

''Naša prednostna naloga je čim hitrejša vzpostavitev običajnega delovanja vseh storitev, saj se zavedamo, da vam nedelovanje lahko povzroči nevšečnosti, za kar se vam opravičujemo,'' so še dodali.