V začetku novembra je Mercator v več svojih prodajalnah v Ljubljani, Mariboru, na Bledu, v Portorožu in Izoli ukinil možnost unovčevanja vseh kuponov za popust. O spremembi je prvi poročal Dnevnik, kjer so pojasnili, da gre predvsem za trgovine v bližini šol in na turistično obleganih območjih.

Kje kuponi ne veljajo več?

Kot navaja Dnevnik, v Ljubljani unovčevanje kuponov ni več mogoče v prodajalnah na naslednjih naslovih:

  • Pokopališka ulica 36
  • Gerbičeva ulica 49
  • Slomškova ulica 6
  • Poljanska cesta 20
  • Levstikov trg 4a
  • Stritarjeva ulica 9
  • Kongresni trg 9

Podobne spremembe so uvedli tudi v drugih krajih. Tako kuponov ni več mogoče uporabiti v mariborski Špeceriji na Glavnem trgu, v prodajalni Mlino na Bledu in v trgovini na Trgu republike 4 v Izoli.

Po poročanju Dnevnika od 6. novembra v teh trgovinah ne morete unovčiti prav nobenega kupona - ne vikend kupona za 10-odstotni popust na celoten nakup ali 25-odstotni popust na izbrani izdelek, ne popusta za upokojence, ne dodatnih popustov iz blagajne, ne kuponov za večkratnike pik in ne ugodnosti iz aplikacije Moj M.

Mercator: Kupci si želijo druge vrste ponudbe

V Mercatorju odločitev utemeljujejo z vedenjem kupcev na teh lokacijah. Za Dnevnik so zapisali:

V posameznih trgovinah smo skozi daljše obdobje zasledili zelo nizko unovčevanje kuponov, kot je 25 odstotkov na izbrani izdelek oziroma deset odstotkov na celoten nakup. Podrobne analize so pokazale, da si prevladujoča večina kupcev na teh lokacijah želi drugačnih ugodnosti, ki so zanje bolj relevantne in ustrezajo njihovim potrebam,” so navedli za Dnevnik.

Dodali so še pojasnilo, da se kupci v teh prodajalnah, med katerimi je veliko šolarjev in turistov, pogosteje odločajo za hitro hrano in prigrizke, zato so razširili tovrstno ponudbo. V izbranih trgovinah so tako uvedli cenejše pakete dveh izdelkov, na primer sendviča in pijače.

“Ne gre torej za ukinjanje ugodnosti, temveč za prilagoditev ponudbe lokalnim značilnostim kupcev,” so odločitev za Dnevnik še utemeljili v Mercatorju.

Trgovci pod pritiskom konkurence

V Mercatorju poudarjajo, da je trgovina z živili eno najbolj konkurenčnih področij, zato morajo stalno prilagajati ponudbo. Po njihovem so analize pokazale, da so klasični kuponi na nekaterih lokacijah imeli zelo majhen izkoristek, kupci pa naj bi dajali prednost enostavnim in takojšnjim cenovnim ugodnostim.