V Sparu Slovenija so se danes odzvali na ogorčenja glede novosti pri koriščenju popustov. Nedavne spremembe pri trgovcih Spar in Lidl, s katerimi je pot do popustov za osebe brez posebne mobilne aplikacije otežena oz. onemogočena, so diskriminatorne do starejših, so namreč prepričani v združenju Srebrna nit.
Sprememba dvignila veliko prahu
V trgovinah Spar od novega leta dalje za pridobitev popusta ne zadošča kartica zvestobe, temveč morajo imeti kupci naloženo aplikacijo s kuponi. Spremembe pri koriščenju popustov so pred časom na novo uvedli tudi v Lidlu. S temi spremembami so po navedbah združenja dostop do popustov omogočili ali olajšali uporabnikom posebne mobilne aplikacije, za preostale kupce pa so pot do popustov otežili ali pa jo ukinili.
"V Srebrni niti protestiramo proti uvedbi novih aplikacij, saj ocenjujemo, da gre za evidentno diskriminacijo vseh, ki si aplikacije iz različnih razlogov ne morejo privoščiti, je naložiti ali uporabljati," so zapisali v javnem pismu. Po oceni združenja gre pri tem za starizem oz. šikaniranje, povezano s starostjo.
Kot izpostavljajo, si veliko starejših ne more privoščiti pametnih telefonov. Starejši, ki po statističnih podatkih sodijo med ene najbolj ranljivih družbenih skupin, so s tem tudi materialno oškodovani, saj do določenih popustov ne morejo.
Spar pojasnjuje
Spar je v današnji izjavi za javnost pojasnil, da pravila promocije določajo, da je treba kupone za popuste predložiti – v fizični ali elektronski obliki – in na to opozoriti zaposlene na blagajnah. S tem se dokaže upravičenost do popusta, ob tem pa se predloži SPAR plus kartico v fizični obliki ali v aplikaciji SPAR plus.
Akcijska ponudba izdelkov iz aktualnih letakov se na blagajnah ob predložitvi SPAR plus kartice obračunava avtomatsko, za posebne ugodnosti – npr. za uveljavljanje 10% popusta ob nakupu nad 30 EUR ipd, pa je treba priložiti oz. pokazati kupon. »Novost v letošnjem letu je, da zaposleni na blagajni zdaj kuponov ne hranijo več pri sebi, temveč jih morajo kupci prinesti s seboj,« nadaljujejo.
Z letošnjo spremembo so v Sparu Slovenija želeli svojim kupcem olajšati nakupovalno izkušnjo in približati uporabo mobilne aplikacije SPAR plus, saj imajo uporabniki aplikacije vse ugodnosti na enem mestu in vedno pri roki. Želijo si, da bi čim več kupcev spoznalo, kaj vse jim nudi aplikacija in da bi jo ob nakupih čim pogosteje uporabljali. Vsem, ki so imeli težave z namestitvijo nove aplikacije in z njeno uporabo, so v centru za pomoč kupcev pomagali z namestitvijo ter jih vodili čez postopek registracije.
Dodali so še, da se zavedajo, da imajo kupce, ki nimajo pametnih telefonov, zato so ohranili tudi analogne alternative koriščenja kuponov ugodnosti, prav tako pa sporočajo, da sprejemajo osebna naročila vseh zainteresiranih, ki bi želeli prejemati akcijske letake na dom.