Prednovoletni čas v slovenskem poslovnem svetu vse bolj postaja strateška priložnost za zahvalo zaposlenim, utrjevanje skupnih vrednot in krepitev občutka pripadnosti v kolektivu. Da so slovenska podjetja letos vložila res veliko truda v ta namen, poroča portal slo24.si.
Tematske zabave in ogromna druženja
Medtem ko je za nekatere družbe bistveno tematsko in sproščeno vzdušje, drugi stavijo na množičnost. V Mikro+Polu so tako zaključku leta ostali zvesti tradiciji tematskih zabav, letos so se odločili za stil Divjega zahoda, s čimer so ustvarili "iskren praznik skupnosti". V Skupini Telekom Slovenije pa so se odločili za združitev moči in v enem največjih novoletnih druženj zbrali več kot 800 sodelavcev.
Pomembnost neformalnega druženja poudarjajo tudi v Zavarovalnici Triglav, kjer so zaradi razvejane poslovne mreže srečanja organizirali v kar šestih regijah po Sloveniji. V OTP banki so dogodke s strankami in poslovnimi partnerji zaznamovale uspešne zgodbe in glasbeni nastopi, ki so poudarili, da "skupaj ustvarjamo prihodnost korak za korakom".
Kaj se je skrivalo za kavbojskimi klobuki, kdo je poskrbel za glasbo in kaj slovenska podjetja učijo svoje zaposlene, da je občutek pripadnosti v teh časih ključen, preberite na portalu slo24.si.
