Saj ne, da nam v Sloveniji primanjkuje trgovin. Po nekaterih podatkih smo celo v evropskem vrhu po kvadraturi trgovinskih središč glede na število prebivalcev. Po podatkih Sursa so v Sloveniji skoraj trije kvadratni metri prodajnih površin na prebivalca, denimo v mariborski občini je na prebivalca več kot pet metrov prodajnih površin. 

Posledično tudi trgovskih verig ne manjka; živila lahko kupujemo v Mercatorju, Sparu, Lidlu, Hoferju, Eurospinu, Tušunu, Jagru, Studencu in številnih drugih trgovinah. Pa vendarle; za nekatere evropske verige smo otoček sredi celine, kamor si še niso drznile priti. Takšen je Metro. Medtem ko nemoteno deluje v vseh sosednjih državah - Italiji, Avstriji, Hrvaški in na Madžarskem -, ga v Sloveniji ni. 

A medtem ko Metro vsaj Štajerci dobro poznamo iz šopingiranja v Avstriji ali na Hrvaškem, nam je v Sloveniji veliko manj znana francoska veriga Auchan, ki jo imajo od sosed le Madžari in Italijani. Tudi sicer se lahko vsaka od sosed ponaša z eno trgovsko verigo, ki je nima nihče drug. Denimo samo na Hrvaškem lahko najdete Kaufland, samo v Avstriji Billo, samo na Madžarskem Tesco in le v Italiji Carrefour. 

Pa da ne bo sosedova trava vselej bolj zelena. Medtem ko imajo od omenjenih držav vse Lidl, pa Aldija/Hoferja Hrvati nimajo. No, do tega območja pa sploh še ni prišla latvijska trgovska veriga Maxima, ki pa je osvojila že Baltik, Poljsko in Bolgarijo.