Kot so navedli na ministrstvu za infrastrukturo in o čemer bodo pristojni podrobneje spregovorili na novinarski konferenci na Javni agenciji RS za varnost prometa v četrtek, 10. januarja, se je lani zmanjšalo tudi število težje poškodovanih, bilo jih je manj kot 800.
Leta 1990 ceste vzele 500 življenje, 2018 na srečo le 92
Leta 1990 so slovenske ceste terjale več kot 500 življenj, prav toliko leta 1994, nato pa se je število smrti postopoma zmanjševalo in leta 2001 prvič padlo pod 300. Leta 2009, po dograditvi avtocestnega križa in uvedbi vinjet, je bilo prvič zabeležnih manj kot 200 smrtnih žrtev, lani pa prvič manj kot sto. Še leto prej so na slovenskih cestah življenje izgubili 104 ljudje.
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je opozorila, da kljub pozitivnim trendom s temi številkami ne smemo in ne moremo biti zadovoljni, saj lahko za prometno varnost naredimo več, tako država kot tudi posamezniki. Naš cilj mora biti kar najmanjše število žrtev zaradi prometa, pri tem pa so lahko za zgled države, kot so Švedska, kjer nimajo več kot 25 smrtnih žrtev na milijon prebivalcev, pa tudi Velika Britanija, Nizozemska in Estonija.
Ministrstvo za infrastrukturo še naprej aktivno za spodbujanje prometne varnosti
Na ministrstvu za infrastrukturo bodo zato, kot so napovedali v sporočilu za javnost, še naprej aktivno sodelovali z deležniki, ki so odgovorni za prometno varnost v Sloveniji, pri čemer se je po njihovih navedbah treba zavedati, da se skrb za varno in odgovorno ravnanje v prometu začne najprej pri posamezniku.
V tem letu so sicer življenje na slovenskih cestah izgubili štirje ljudje, od tega sta samo v današnji hudi prometni nesreči na cesti Podturn-Črnomelj pri Kočevskih Poljanah umrli dve osebi.