Po tem, ko je nizozemski trgovec Action pred kratkim lansiral spletno stran v slovenskem jeziku, je vse bolj očitno, da stopa v naslednjo fazo širitve na slovenski trg.
Na spletni strani so že na voljo zavihki o delu v podjetju, čeprav prostih delovnih mest za zdaj še niso objavili.
Širitev napovedali že marca
Action, ki velja za eno najhitreje rastočih trgovinskih verig v Evropi, je prihod na slovenski trg napovedal že marca. Izvršna direktorica Hajir Hajji je takrat razkrila, da bodo v letu 2026 svoje poslovanje razširili v dve novi državi – Slovenijo in Hrvaško.
Hajji je ob tem poudarila, da podjetje letos načrtuje odprtje vsaj ene nove trgovine na dan, kar jim je skoraj uspelo že lani.
Nova direktorica za Slovenijo in Hrvaško
Podjetje Action Slovenija d.o.o. je bilo po podatkih Ajpesa registrirano že maja lani, z osnovnim kapitalom v višini dva milijona evrov.
Po zadnjih podatkih so 3. septembra letos imenovali novo direktorico, Nedo Vuk Salaba s Hrvaške, poroča Forbs Slovenija.
Trgovska veriga s 3.000 poslovalnicami po Evropi
Action trenutno deluje v 14 evropskih državah, ima več kot 3.000 trgovin in približno 80.000 zaposlenih.
Samo v lanskem letu so zaposlili več kot 10.500 novih delavcev, so sporočili iz podjetja.
Zadnjo novo trgovino so odprli 24. septembra v Romuniji, medtem ko so aprila vstopili tudi na švicarski trg.
V prvih šestih mesecih letošnjega leta so odprli 125 novih trgovin in dosegli 7,3 milijarde evrov prihodkov, kar je 18 odstotkov več kot leto prej.
Kaj ponuja trgovec Action?
Action je po konceptu podoben nemškemu trgovcu Tedi, ki je v Sloveniji prisoten že od leta 2012.
Kupcem ponuja široko paleto izdelkov za dom, prosti čas in osebno rabo – od detergentov, sveč, blazin, dekoracije, igrač, prigrizkov do pijač.
V svoji ponudbi imajo okoli 6.000 izdelkov, pri čemer vsak teden dodajo približno 150 novih.
Po podatkih s spletne strani dve tretjini izdelkov stane manj kot dva evra, kar pojasnjuje, zakaj je veriga priljubljena predvsem med cenovno občutljivimi kupci.
