Mnogi, ki so se prvo soboto novega leta namenili uporabiti poštne storitve na kateri od poštnih poslovalnic, so bili nemalo presenečeni. Vrata poštnih poslovalnic so bila namreč zaprta. Kot so nam pojasnili pri Pošti Slovenije, so 4. januarja letos spremenili sobotno poslovanje na osmih poštah v večjih mestih po Sloveniji, ki so bile doslej ob sobotah še odprte. »Razlogi so v izrazito nizkem številu opravljenih storitev – v povprečju so uporabniki ob sobotah opravili le šest odstotkov storitev, in spremenjenih navadah uporabnikov,« so dodali.

Ob sobotah ostajata odprti dežurni pošti v Ljubljani (Pražakova ulica 3) in Mariboru (Zagrebška cesta 106), ki poslujeta od 8. do 12. ure.

Stranke se vse pogosteje poslužujejo alternativnih prevzemno-oddajnih mest

Pošta Slovenije namreč zaznava, da se stranke vse pogosteje poslužujejo vpeljane mreže alternativnih prevzemno-oddajnih mest Pošte Slovenije. »Da bi našim uporabnikom čim bolj približali in olajšali prevzem pošiljk ter jim omogočili prevzem pošiljk v zanje kar najugodnejših časovnih oknih, smo v lanskem letu razširili mrežo paketomatov po Sloveniji, tako da je sedaj uporabnikom na voljo 236 paketomatov, na katerih lahko prevzamejo svoje pošiljke vse dni v letu,  in to kadarkoli. Gre za občutno povečanje kapacitet, v primerjavi z obdobjem pred enim letom, ko je mrežo sestavljalo 24 paketomatov,« pojasnijo in dodajo, da bodo tudi v letošnjem letu nadaljevali s širitvijo mreže.

Paketomati so nameščeni tudi na območjih pošt, ki ob sobotah od 4. januarja letos več ne poslujejo.

Uporabniki lahko opravijo poštne storitve v razvejani mreži poštnih poslovalnic po Sloveniji, prevzem in oddajo paketov pa lahko opravijo tudi prek PS Paketomatov, ter drugih prevzemno-oddajnih mest kot so paketniki, bencinski servisi ipd. Uporabnikom prav tako svetujejo, da si na svoje telefone namestijo aplikacijo Moja Pošta, ki so jo zanje pripravili v lanskem letu.

Aplikacija Moja Pošta naslovnikom poleg dostopa do informacij o vseh njihovih paketih, obveščanja prek potisnih sporočil o statusih paketov, omogoča tudi določitev privzetega mesta dostave paketov. Naslovnik si lahko določi mesto, kjer želi prevzemati vse svoje pakete (npr. paketomat, bencinski servis,…). Prav tako lahko uporabniki za izbiro načina dostave uporabijo storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da dostavo, naslov in način dostave (npr. prevzem na paketomatu ali na bencinskem servisu) spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim. 

»V želji, da se čim bolj približamo  uporabnikom ter skladno s trendi na področju poštnih storitev, bomo v Pošti Slovenije širili in prilagajali dostopnost do svojih storitev tudi v prihodnje. Pri vsem tem si bomo še naprej prizadevali za nadaljnje izboljšave standardov kakovosti in zanesljivosti izvajanja storitev,« zagotavljajo v Pošti Slovenije. Ob tem dodajo, da ves čas opravljajo analize delovnih časov vseh pošt in storitev na poštnih okencih ter jih prilagajajo navadam in potrebam uporabnikov.