V zadnjih dneh je bilo zaznati porast lažnih sporočil, ki pozivajo k ureditvi novega datuma dostave. Pošta Slovenije opozarja uporabnike, da gre za poskuse spletnih prevar, zato naj ne klikajo na povezave v sporočilu in ne puščajo podatkov.​ Ko gre za tovrstne spletne prevare, na pošti svetujejo, da posamezniki tovrstna sporočila izbrišejo, nanje ne odgovarjajo, ne klikajo na povezave v takih sporočilih, prav tako pa naj ne vnašajo podatkov o plačilnih karticah.

[[image_1_article_83732]]

Kako se zaščititi?

V večini tovrstnih primerov gre za poskuse spletnih prevar prek sporočil, ki zlorabljajo ime oz. grafično podobo Pošte Slovenije in vsebujejo povezave na lažne spletne strani. V primeru, da uporabniki pričakujejo pošiljko, vendar niso prepričani, ali gre za lažno ali pravo sporočilo, lahko sami preverijo sprejemno številko na sledenje.posta.si ali v aplikaciji MojaPošta, lahko pa sporočilo kot priponko posredujejo na [email protected]ali preverijo na telefonski številki kontaktnega centra 080 14 00.