V zapisu za medije, se je podjetje GEN-I odzvalo na napoved kolektivne tožbe, ki jo je sprožila Zveza potrošnikov Slovenije. Podjetje GEN-I očitke odločno zavrača, prav tako pa menijo, da je na prav skrb za odjemalce od vstopa na trg leta 2009, njihova primarna naloga.

Še nadalje, podjetje GEN-I prisega na zaščito potrošnikov in njihovih koristi, kar se odraža v najnižjih cenah, najugodnejših pogojih oskrbe in številu odjemalcev, ki jim že vrsto let zaupajo.

Sporen dvig cen

Družba GEN-I v svoji izjavi navaja, da pred izbruhom energetske krize leta 2022, kar devet let ni povišala cen. Še več, podjetje je v tem času pridobilo 50 tisoč strank, prav tako pa so med vsemi dobavitelji, kot zadnji dvignili cene.  Pri tem je družba GEN-I tudi med najhujšo energetsko krizo za obstoječe odjemalce ohranila nižje cene od reguliranih, ki jih je takrat zaradi energetske draginje določila država.

Podjetje GEN-I je svoje odjemalce pravočasno in transparentno obveščala o cenah, vsak odjemalec pa je imel pravico odstopiti od pogodbe.

Mnenje o tožbi

Podjetje GEN-I upa, da se odjemalci ne bodo pridružili tožbi, ki je po njihovem mnenju eden izmed poslovnih modelov raznih odvetniških pisarn in finančnih svetovalcev, ki v vlaganju tožb proti podjetjem vidijo donosni posel in si obetajo milijonske zaslužke. Ob tem jih tudi čudi, da je ZPS vložila tožbo zgolj proti njihovi družbi, čeprav naj bi po izrecnih trditvah ZPS prav vsi dobavitelji imeli identične prakse poslovanja. Vse očitke o nezakonitosti in drugačni praksi od ostalih dobaviteljev, podjetje ostro zavrača.