Gneča, dela, tovornjaki na desnem pasu, zožan pas za avtomobile ... V zadnjem času je pot od Maribora do Ljubljane (in nazaj) pravo popotovanje. Kazenska naloga. Celo pekel. Vzrok je jasen; dela na odseku med Slovenskimi Konjicami in Dramljami, kjer bo še do 25. junija promet potekal po enem ali dveh zoženih pasovih, odvisno od prometne konice. Seveda tudi od konca junija ne bo nič bolje; le dela (oziroma promet) se bodo preselili na drugo polovico avtoceste. To pa ni edina delovna zapora te dni na štajerki, vsak dan se najde še kakšen kos zaprtega pasu; denimo ta konec tedna med Trojanami in Vranskim proti Mariboru ...
Dnevno čez odsek tudi več kot 40 tisoč vozil
Vozniki zato že izgubljajo živce. In ni jih malo. Po podatkih Geodetske uprave Republike Slovenije (Gurs) samo iz podravske regije v osrednjeslovensko dnevno prihaja 13.405 delovnih migrantov, iz Savinjske 14.515, iz Pomurske 3404, iz Koroške 1791 ... Resda ne gredo vsi prek omenjenega odseka, se je pa prek njega po podatkih Darsa iz leta 2023 dnevno pelje več kot 40.000 vozil. Zamaški ob obnovitvenih delih so tako samoumevni, a kaj, ko so zamude precej daljše, kot kažejo različne aplikacije.
"Na promet.si je pisalo, da bom zamudila dvajset minut, moja pot med Mariborom in Ljubljano je trajala dve uri in pol," nam je dejala jezna bralka. Prav dve uri pa že znaša potovalni čas najhitrejšega vlaka na isti relaciji. So torej obnovitvena dela poskrbela, da je celo železniška proga iz časov Marije Terezije postala konkurenčna avtocesti? Koliko čas pa je trajalo vaše čeztrojansko popotovanje? Objavite komentar, pošljite fotografijo zamaška.