OTP banka je kot prva na slovenskem trgu uvedla napredno obliko digitalne avtentikacije s potisnim sporočilom v
Kontaktnem centru. Ta inovacija predstavlja pomemben korak v smeri digitalizacije bančnih storitev in izboljšanja
uporabniške izkušnje.
Potrdilo brez prekinitve pogovora
Z novim načinom identifikacije prek mobilne ali spletne banke omogočajo:
• hitrejši in enostavnejši postopek za uporabnika,
• neprekinjeno komunikacijo z agentom,
• večjo učinkovitost pri izvedbi storitev,
• možnost sklepanja tudi kompleksnejših produktov na daljavo.
Postopek je preprost: med pogovorom z agentom stranka prejme potisno sporočilo, ki ga potrdi v mobilni ali spletni banki, nato pa še zaključni SMS žeton. Vse to brez prekinitve pogovora – agent je ves čas na voljo za pomoč.
Z novo avtentikacijo omogočajo sklepanje ključnih produktov, kot so potrošniški krediti, zavarovanja, kartice z odloženim plačilom ter paketa Ekstra in Komplet. Prav tako je poenostavljeno izvajanje storitev, kot so vklop aplikacije Flik, naročilo PIN kode, ponovna izdaja kartice in druge.
S tem korakom OTP banka utrjuje svojo zavezanost digitalnemu razvoju in postavlja nove standarde uporabniške
prijaznosti v bančništvu.