V sodelovanju s slovenskimi proizvajalci so oblikovali projekt Slovenska košarica – nabor domačih izdelkov, za katere bodo cene nespremenjene vse do 31. januarja 2026.

Odločitev, ki vrača zaupanje

Medtem ko mnogi trgovci na tedenski ravni prilagajajo cene, je odločitev Trgovin Jager naletela na pozitiven odziv. Police z oznako »Slovenska košarica – vedno po enaki ceni« zato predstavljajo močan element stabilnosti za kupce.

»V projektu smo povezali več domačih proizvajalcev, s katerimi že dolgo sodelujemo. Verjamemo, da si ljudje zaslužijo vedeti, da bodo osnovni slovenski izdelki imeli enako ceno tudi čez nekaj mesecev,« pojasnjujejo v podjetju Jagros, ki stoji za trgovsko verigo Trgovine Jager.

Povezovanje slovenskih proizvajalcev

V Slovenski košarici (slednjo najdete predstavljeno v vsakokratnih svežih katalogih Trgovin Jagerso zbrani izdelki slovenskega porekla, ki jih potrošniki najbolje poznajo. Med njimi so:

  • hrenovke Golica (Perutnina Ptuj),
  • pirin kruh PPS,
  • mlečni izdelki Zelene Doline, Mu Cuisine in Pomurske mlekarne,
  • sadni sokovi Fructal,
  • čebula Ptujski luk,
  • kumarice Droga,
  • kefir Flis,
  • izdelki za osebno nego znamke Afrodite in Biodent ...

Gre za izbor, ki pokriva osnovne prehranske in higienske potrebe gospodinjstev, predvsem pa povezuje slovenske proizvajalce z domačimi kupci.

Poštena cena kot zaveza

Projekt Slovenska košarica ne temelji na kratkotrajnih popustih, temveč na dogovoru o nespremenjenih cenah do začetka prihodnjega leta. Pri Trgovinah Jager poudarjajo, da gre za skupno zavezo trgovca in proizvajalcev, ne enostransko marketinško potezo.

»S tem želimo pokazati, da se da delovati drugače – v korist potrošnika in domače proizvodnje,« dodajajo.

Kupci so pobudo sprejeli z odobravanjem, mnogi pa izpostavljajo, da gre za »redko gesto poštenosti«, ki v času podražitev prinaša mir v vsakodnevno nakupovanje.