Hrvaška veriga hitre prehrane Koykan načrtuje širitev na slovenski trg, pri čemer si v Ljubljani želijo svojo prvo restavracijo odpreti do začetka prihodnjega leta. O tem je za Forbes Slovenija spregovoril direktor in solastnik podjetja Boro Milivojević, ki je poudaril, da bodo širitev financirali predvsem z izdajo korporativnih obveznic v vrednosti treh milijonov evrov, poleg tega pa tudi z lastnim kapitalom in bančnimi posojili. Vsaka nova lokacija predstavlja investicijo 250.000 evrov, ki se po njihovih dosedanjih izkušnjah povrne v 18 mesecih.

V Ljubljani ciljajo na nakupovalna središča, kjer je velik pretok ljudi

Koykan ima trenutno štiri restavracije v Zagrebu, širiti pa se želijo še v Nemčijo, Avstrijo, na Češko, Slovaško, Madžarsko ter dodatno tudi po Hrvaški. Do zdaj so že podpisali pogodbe za prostore v večjih mestih, med drugim v Münchnu, Pragi, Bratislavi, Splitu in Zadru. Kljub ambicioznim načrtom  opozarjajo, da je ključ do uspeha predvsem v premišljeni izbiri lokacije - v Ljubljani tako ciljajo na nakupovalna središča, kjer je velik pretok ljudi. Zaenkrat še niso našli primerne lokacije, ampak pričakujejo, da jo bodo v prihodnjih mesecih.

Kakšno hrano lahko pričakujemo?

Pri ponudbi hrane se v Koykanu osredotočajo na hitro prehrano iz različnih svetovnih kuhinj, pripravljeno po lastnih recepturah. Na jedilnikih se znajdejo hamburgerji, wrapi, buriti, gyrosi in t. i. bowl jedi, ki jih želijo v vsaki državi dopolniti še z vsaj eno lokalno specialiteto. Za Slovenijo te jedi še niso izbrali, saj bo odločitev sledila šele po najdbi primerne lokacije in analizi trga. 

Podjetje vodi ekipa s poslovnim in tehnološkim ozadjem, ki jo združuje strast do ulične hrane in spoznavanja različnih kultur skozi kulinariko. Prvo restavracijo sta leta 2012 odprla Milivojević in Domagoj Klarić, izkušeni podjetnik in finančnik, ki ju je povezalo sodelovanje pri razvoju platforme zvestobe za mala podjetja. Ime Koykan sicer nima neposrednega pomena - eden od ustanoviteljev ga je v otroštvu uporabljal za opis dobre hrane.

Za Forbes Slovenija so še razkrili, da si letos v celotni skupini, ki deluje prek holdinške družbe Planets Group, obetajo dvig prihodkov s 2,7 milijona evrov na 4,3 milijona evrov. Skupina trenutno zaposluje 45 ljudi, prihodnje leto pa naj bi ta številka bistveno narasla, če bodo uspeli uresničiti načrt o odprtju 15 novih restavracij.