Zavod za turizem Maribor je nedavno dobil novi svet zavoda, ki je prejel mandat za naslednja štiri leta. Na četrtkovi konstitutivni seji so za predsednico imenovali Nevo Pipan, sicer koordinatorko v kabinetu župana, za njeno namestnico pa mestno svetnico Melito Petelin. Ena prvih nalog novega sveta bo imenovanje novega direktorja.

Potem ko je prejšnja direktorica Doris Urbančič Windisch že avgusta podala odstopno izjavo, je prejšnji svet zavoda pod vodstvom Zdravka Luketiča oktobra objavil javni razpis, na katerega sta se prijavila dva kandidata – Martina Rauter in Jure Struc, ki se bosta članom sveta zavoda predstavila na naslednji seji.

Za favorita mestne občine velja nekdanji direktor trženja Pivovarne Laško in nekdanji direktor časopisne hiše Večer Struc, ki ga je prejšnji svet zavoda jeseni imenoval za vršilca dolžnosti direktorja. “Mislim, da smo našli dobrega človeka, ki je navajen delati v velikih sistemih, ki razume marketing, ki razume blagovne znamke. Vizija, ki nam jo je predstavil, je izjemno dobra,” je takrat pojasnil župan Saša Arsenovič.

Strucova protikandidatka je samostojna podjetnica na področju odnosov z javnostjo in vodja društva Top, sicer pa nekdanja sodelavka mariborskega občinskega urada za kulturo in mladino, še pred tem vodja odnosov z javnostjo v času županovanja Borisa Soviča.

Kot je sicer ob prevzemu vodenja sveta zavoda povedala Pipanova, je za uspešne turistične zgodbe odločilno povezovanje ljudi, organizacij in raznolikih področij njihovega delovanja. “Z bogatimi delovnimi izkušnjami, tudi v turističnem gospodarstvu, in trenutno vpetostjo v številne projekte občine bo moje vodilo pri predsedovanju usklajeno delovanje turističnih deležnikov,” je dejala Pipanova.

Ob tem je poudarila, da je njihov cilj maksimalno izkoristiti turistične potenciale Maribora, s poudarkom na športnem in kulturnem turizmu. S pomembnimi spremembami in prenovami, ki se dogajajo v mestu, bo Maribor po njenem mnenju napredoval tudi na turističnem področju, zato pa morajo skupaj z mestno oblastjo, strokovno javnostjo in kakovostnimi ponudniki ustvarjati pogoje za razvoj mesta kot turistične destinacije za najbolj zahtevne goste.

STA