Avtomobilizem je v zadnjih letih deležen številnih globalnih sprememb; okoljevarstvene politike so poskrbele za prehajanje na zelene, tj. električno gnane avtomobile, posledično so se v igro skozi velika vrata vpletli novi igralci, predvsem ameriška Tesla in kitajske znamke. A ko je treba odpreti denarnice za nakup vozil, smo vsaj Slovenci še vedno precej staromodni, tradicionalni, o čemer pričajo tudi podatki Sekcije za osebna motorna vozila. 

Na vrhu lestvice za prvo polletje 2025 so vozila, ki jih Slovenci obožujemo že leta. Pri tem pa je zanimivo, da ima najbolj prodajana znamka, Volkswagen, svoja najboljša predstavnika, Golfa in Tiguana, šele na petem in šestem mestu. Vrh namreč zasedata dva Renaultova modela, sledijo trije Škodini. 

(Nekdanji) kralj slovenskih cest (spet p)ostaja Clio, ki smo ga v prvi polovici leta Slovenci pokupili v 1220 primerkih, tesno za petami mu je njegov višji brat Captur, ki je našel 1108 lastnikov. Tretje mesto zaseda najboljša škoda, Octavia, ki je v številnih evropskih državah na vrhu. Slovenci smo jih letos kupili 1084, sledita ji SUV-jevska modela Kamiq (785 prodanih enot) in Kodiaq (730 enot). Pri tem je zanimivo, da Kamiq sodi med male, Kodiaq pa velike križance, vmesni Škodin model, Karoq pa z 273 primerki le še s težavo najde pot med ljudi. V tem segmenu vlada Volkswagnov Tiguan (607), sedmi najbolj prodajan model avtomobila tik za VW-jevim Golfom (626). 

Med znamkami ima, kot že omenjeno, VW največji tržni delež (4591 vozil oziroma 15,24%) pred Škodo (3466 oziroma 11,5%) in Renaultom (3186 oziroma 10,57%). Za primerjavo; Tesla, specialist za električna vozila, je letos v Sloveniji prodala 462 vozil (1,53%), tik za njo je že kitajski Dongfeng (448 vozil oz 1,49-odstotni držni delež). 

Kot zanimivost; letos je v Sloveniji našlo lastnika nekaj izjemno redkih, dragih avtomobilov: štirje ferrariji 296 ter po en bentley continental, mercedes AMG SL in AMG GLC, mclaren 750s coupe, alpine A110, aston martin vantage, aston martin DB12 ...