Müller, ena največjih evropskih drogerijskih verig, bo prihodnje leto začel uvajati samopostrežne blagajne v svojih poslovalnicah po Evropi. Prve bodo nameščene v Nemčiji, Avstriji, Švici, Lihtenštajnu, Španiji, na Madžarskem, Hrvaškem in tudi v Sloveniji, poroča Forbes Slovenija.
Uvedba samopostrežnih blagajn predvidena tudi pri nas
Na začetku načrtujejo postavitev približno 1.000 samopostrežnih blagajn, s čimer želijo povečati učinkovitost poslovanja in razbremeniti zaposlene. Samo v Nemčiji ima Müller namreč okoli 600 trgovin.
Pri podjetju Müller Slovenija so za Forbes Slovenija potrdili, da je uvedba samopostrežnih blagajn predvidena tudi pri nas, vendar jih bodo najprej preizkusili v drugih državah. Zato v Sloveniji uvedba še ni načrtovana v kratkem času.
Tekmeci že imajo samopostrežne blagajne
Müllerjevi glavni konkurenti, DM in Rossmann, imajo samopostrežne blagajne že v številnih svojih trgovinah. DM jih uporablja v Nemčiji in tujini že od leta 2022, Rossmann pa ima več kot 2.000 samopostrežnih blagajn in načrtuje, da jih bo do leta 2027 uvedel v vseh svojih poslovalnicah.
Strokovnjaki opozarjajo, da so samopostrežne blagajne v drogerijah lahko tvegane, saj majhni izdelki povečujejo možnost kraj ali napak pri skeniranju.