Med 17. in 21. junijem bo v ljubljanskem BTC Cityju, natančneje v Hali A med trgovinama Subway in Champion, prvič odprla vrata pop-up trgovina King Colis. Gre za posebno prodajno izkušnjo, kjer obiskovalci kupujejo izgubljene ali nedostavljene pakete - brez da bi vedeli, kaj se skriva v njih.

Nakup po teži, ne po vsebini

Vsak obiskovalec bo imel deset minut časa, da si izbere poljubno število paketov, ki jih ne bo smel odpreti pred nakupom. Cena je odvisna od teže: standardni paketi stanejo 1,99 evra na 100 gramov, premium paketi pa 2,79 evra na 100 gramov. Šele po plačilu kupec izve, kaj je kupil.

"Včasih najdemo prave zaklade - eden izmed kupcev je v paketu našel celo majhno zlato palico, drugi pa rabljen rolex! Seveda je del vsega tudi sreča - kot bi igrali malo loterijo," je povedal Killian Denis, soustanovitelj in direktor podjetja King Colis.

Evropski uspeh in trajnostna rešitev

Koncept izvira iz Francije, kjer je leta 2023 nastal start-up King Colis. Njegov cilj je zmanjšanje količine odpadkov, saj vsako leto po Evropi ostane več milijonov spletnih paketov nedostavljenih. Namesto,  da končajo v smeteh, jih podjetje razvrsti in ponudi novim kupcem v spletni trgovini ali v začasnih prodajnih prostorih po večjih mestih, kot so Pariz, Berlin, Madrid in Amsterdam.

Informacije za obiskovalce

Pop-up trgovina bo odprta vsak dan med 10. in 20. uro. Vstop je prost, vendar je število paketov omejeno. Mladoletni se lahko dogodka udeležijo le v spremstvu odrasle osebe. Za tiste, ki želijo nakup opraviti brez čakanja, so omogočeni tudi spletni nakupi na uradni strani podjetja: www.king-colis.com.