Družba za upravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP) je zaradi pritožb potnikov glede izvajanja avtobusnih prevozov uvedla notranji nadzor. Ta je po pisanju portala N1 pokazal številne kršitve, predvsem družb Arriva in Nomago. Nadzor je izvedel tudi pristojni inšpektorat, Arriva in Nomago sta zaradi kršitev plačala 625 evrov.
Po tistem, ko je septembra s spremembo avtobusnih voznih redov nastala zmeda in so se vrstile pritožbe potnikov zaradi (izvajanja) novih povezav, so na DUJPP, ki je z novim koncesijskim obdobjem v začetku julija prevzela sestavljanje voznih redov, uvedli notranji nadzor. Nadzor nad koncesionarji je v veljavi sicer že vrsto let, a so ga do prevzema DUJPP izvajali zgolj koncesionarji sami, je za N1 pojasnil direktor DUJPP Miran Sečki.
Med vsemi koncesionarji najbolj problematična Nomago in Arriva
Med vsemi štirimi koncesionarji - Nomago, Arriva, AP Murska Sobota in LPP - sta se za najbolj problematična pokazala prva dva, ki sta tudi največja. Sečki je za N1 potrdil, da so pri obeh našteli več kršitev.
DUJPP je nadzor nad koncesionarji zaradi suma kršitve obveznosti zagnala tudi prek inšpektorata za okolje in prostor. Na inšpektoratu so za N1 potrdili, da je nadzor zaključen in da je pokazal, da sta Nomago in Arriva kršila zakon o prevozih v cestnem prometu. Zaradi neopravljenih prevozov na s pogodbo predvidenih povezavah je inšpektorat Nomagu in Arrivi izrekel 1250 evrov globe. Zaradi hitre poravnave sta oba prevoznika plačala polovičko, torej 625 evrov. Odgovornima osebama prevoznikov so izrekli za 500 evrov kazni.
Obseg kršitev koncesijske pogodbe še preverjajo, nadzor je potekal za vsako linijo posebej. Za vsako ugotovljeno kršitev bodo koncesionarji po Sečkijevih besedah odgovarjali. Po koncesijski pogodbi je predvidena kazen 1000 evrov na kršitev, kazni pa se seštevajo.
STA