Nastanitve v hotelih in apartmajih trenutno izgledajo popolnoma drugače, kot smo bili še v začetku leta vajeni. Gostje morejo v notranjih prostorih nositi masko, določena je varnostna razdalja tako na recepciji kot v drugih prostorih. Ponekod ob vstopu v hotele merijo telesno temperaturo. V kolikor izberete polpenzion morate nositi masko tudi v jedilnici, priporočljiva je tudi uporaba zaščitnih rokavic.
V sobah poteka posebno razkuževanje, iz sob so morali odstraniti vse dekorativne predmete. Čiščenje sob v času bivanja se opravlja le, če gost to izrecno želi. Posebni red velja tudi na kopališčih. Razdalja med ležalniki more biti najmanj 1,5 metra, določeno je maksimalno število kopalcev.
Zaprtje hotelov je sicer predvideno v drugem paketu rdečih ukrepov, ko bi bilo v bolnišnicah skupno hospitaliziranih 300 oseb, najmanj 50 pa bi jih potrebovalo intenzivno nego.
Z obiskanostjo hotelov in apartmajev zadovoljni
Preverili smo, kakšna je zasedenost slovenskih hotelov in ugotovili, da so v večini z obiskom zelo zadovoljni. Kot pričakovano v večji meri beležijo več slovenskih gostov kot sicer. Največ povpraševanja je po nastanitvah v naravnem okolju, ki ponuja več aktivnosti na prostem. Seveda so bili primorani uvesti določene zaščitne ukrepe, ki pa jih, kot opaža večina vprašanih, gostje dobro sprejemajo.
Nekaj težav pa je pri razumevanju kopalnih terminov, saj so bili v bazenskih kompleksih primorani uvesti poseben režim vstopa in razdeliti kopalce glede na ure. Ure pa seveda ne ustrezajo vsem, a če želijo ponudniki zadovoljiti visoke zaščitne ukrepe, se morejo tega posluževati.
Ustvarili dobrih 83 odstotkov v primerjavi s preteklim letom
Vasja Čretnik iz Term Olimia nam je povedal, da so z obiskanostjo hotelov in apartmajev zadovoljni. K sreči so imeli dober začetek leta, preostal dober obisk pa prepisujejo inovativni promocijski prodajni akciji, ki so jo uspešno izvedli takoj po odprtju kompleksa, in turističnim bonom: »V poletnih mesecih smo zaenkrat lahko glede na situacijo zadovoljni z letošnjim letom. V prvih osmih mesecih letošnjega leta smo ustvarili nekaj več kot 150.000 komercialnih nočitev, kar je dobrih 83 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem preteklo leto pri čemer je potrebno vedeti da letos od 8-ih mesecev kar 2 meseca in pol nismo obratovali, ker smo zaradi epidemije morali v celoti zapreti vse objekte.«
Letos prvič več domačih gostov
V poletni sezoni so tako letos prevladovali domači gosti, teh je bilo dobrih 90 odstotkov in zgolj nekaj manj kot 10 odstotkov tujih turistov. Tega v Termah Olimia niso vajeni: »Gledano kumulativno vseh 8 mesecev pa so letos domači gosti predstavljali 80 odstotkov vseh nočitev, medtem ko je v lanskem letu bilo v strukturi manj kot 50 odstotkov domačih gostov.«
Gledano kumulativno vseh 8 mesecev pa so letos domači gosti predstavljali 80 odstotkov vseh nočitev, medtem ko je v lanskem letu bilo v strukturi manj kot 50 odstotkov domačih gostov.
Zadovoljni so, saj ugotavljajo, da v veliki meri gosti zelo vestno spoštujejo ukrepe v skladu s priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje: »Seveda je pri tem potrebno poudariti, da imamo zelo detajlno razdelano samo obveščanje, informiranje in tudi nadzor spoštovanja samih predpisanih ukrepov in v primeru odmikov naši zaposleni goste takoj opozorijo in ukrepajo.«
Kopalci so razdeljeni v tri termine
V njihovih bazenskih kompleksih so se odločili omejiti kapacitete za obiskovalce in kopalce, zato so pripravili poseben režim vstopa v bazene Termalija Relax in Termalija Family Fun in le te razdelili v tri termine ter določili, kateri gosti lahko koristijo kopanje v posameznem terminu.
Zanimalo nas je, kako poteka razkuževanje v omenjenih prostorih. Čretnik nam je pojasnil, da vse prostore, ne le bazenske, zaposleni dezinficirajo ves čas med samim obratovanjem in zelo detajlno v celoti vse prostore razkužijo zvečer po zaprtju: »Medtem ko bazenske prostore v Termaliji, ki so med najbolj obremenjenimi po številu gostov in tudi glede na razpoložljivo kapaciteto, zapremo dvakrat dnevno po eno uro ravno z namenom popolne dezinfekcije vseh prostorov, ker je gostov enostavno preveč, da bi to lahko to temeljito izvedli medtem ko so gosti na bazenih.«
• POMEMBNO OBVESTILO •
Vstop v Termalijo Relax in Termalijo Family Fun ni možen za dnevne obiskovalce. Za goste, ki bodo…Objavil/a Terme Olimia dne Torek, 15. september 2020
Nekateri hoteli polno zasedeni
Kakšna je situacija, smo povprašali tudi v Sava Hotels & Resorts kamor spadajo Sava Hoteli Bled, Terme 3000 – Moravske Toplice, Terme Ptuj, Zdravilišče Radenci, St. Hoteli Bernardin Portorož, Salinera resort Strunjan in San Simon resort Izola. Povedali so nam, da od junija dalje beležijo dobro dinamiko rezervacij in da so nekateri hoteli so polno zasedeni. »V glavni turistični sezoni smo beležili med 65 in 90-odstotno zasedenost, pri čemer smo najvišjo zasedenost beležili na obali in v termalnih destinacijah, tako s strani domačih kot tujih gostov. Lani je bila ta številka med 80 in 95 odstotkov.«
Največ povpraševanja po nastanitvah v naravnem okolju
V primerjavi z lani v strukturi kanalov beležijo največ individualnih rezervacij gostov, manj je gostov preko agencij in zanemarljiv delež je letos organiziranih skupin. Tako kot v večini hotelov po Sloveniji tudi oni beležijo pretežno domače goste, sledijo gostje z germanskih trgov in srednje Evrope.
V glavni sezoni, kot sedaj jeseni, je največ povpraševanja po nastanitvah v naravnem okolju, ki ponujajo veliko aktivnosti na prostem in po tistih nastanitvah, ki so jih nedavno prenovili: Hotel Histrion v St. Bernardin resortu Portorož, Hotel Haliaetum v San Simon resortu Izola, Rikli Balance Hotel v Sava Hotelih Bled, Prekmurska vas Ajda v Termah 3000 – Moravske Toplice in individualne Mobilne hiške v Termah Ptuj.
»Glede na letošnje zahtevne razmere in stalno negotovost glede situacije z možnostjo širjenja koronavirusa covid-19, smo s poletno sezono zadovoljni. Zadnji del leta pa bo vsekakor odvisen od razvoja koronavirusa, epidemiološke slike Slovenije in sosednjih držav, stanja na mejah in letališčih,« povedo v Sava Hotels & Resorts. Ocenjujejo, da so turistični boni dosegli svoj namen. Kar 45 odstotkov delež prihodkov beležijo ravno iz tega naslova.
Uvedli so nadstandardne higienske in zaščitne ukrepe
V skupini Sava Hotels & Resorts so uvedli nadstandardne higienske in zaščitne ukrepe za maksimalno varnost gostov in zaposlenih, ki so jih poimenovali Sava Hotels & Resorts Higienski Standard Plus. »Plus pomeni, da smo še dodatno nadgradili higienska priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje,« pojasnijo in dodajo, da se lahko naši gostje na počitnicah oz. oddihu zares sprostijo in svoj čas in energijo posvetijo le sprostitvi: »Po povratnih informacijah naših gostov so eden izmed ključnih faktorjev za odločanje o počitnicah oz. oddihu v nastanitvi zaščitni in varnostni ukrepi v povezavi s korona virusom covid-19.«
»Sava Hotels & Resorts imamo srečo, da se naši resorti nahajajo v naravi, ponujajo številne aktivnosti v naravi in individualne nastanitve, kar je trenutno v tej situaciji najbolj iskano. Prav tako smo za goste pripravili številne nasvete in ponudbo za krepitev imunskega sistema za zimski čas.«
Na recepciji imajo nameščene termo kamere za preverjanje telesne temperature gostov. Izvajajo popolno dezinfekcijo hotelskih sob z najvišjo certificirano anti covid-19 tehnologijo. »V hotelski sobi smo identificirali 8 površin, s katerimi imajo gostje največ stika ter jih zato dodatno in bolj globoko čistimo, razkužujemo in dezinficiramo,« opišejo.
Po čiščenju sobe in dezinfekciji trdih površin nadzornica dezinficira sobo z najnovejšo tehnologijo popolne dezinfekcije sobe pred prihodom novega gosta, ki ima certifikat za učinkovito delovanje tudi proti korona virusu.
Po čiščenju in dezinfekciji hotelske sobe na vrata sobe namestimo plombo kot znak, da je bila soba temeljito razkužena pred prihodom gosta. »Ključi in kartice za dostop v sobo so dezinficirani za vsakega gosta in predani gostu na varen način. TV daljince smo zaščitili z zaščitnimi vrečkami, ki jih menjamo za vsakega gosta. Odstranili smo tudi vse dekorativne elemente na oblazinjenem pohištvu in postelji. Vsak gost prejme zaščitni komplet, ki vsebuje zaščitno masko in sredstvo za razkuževanje,« nam pojasnijo njihove zaščitne ukrepe.
Pred rezervacijo ali obiskom Sava Hotels & Resorts preverite, ali je kapaciteta odprta ali ne. Odpiralne čase najdete TUKAJ. Še več informacij o odprtju nastanitev dobite na telefonski številki rezervacijske službe (080 50 00), informacije o odprtju drugih kapacitet (wellnessov, restavracij, termalnega parka itd.) pa na telefonski številki recepcije posamičnih kapacitet.
V Termah Čatež že od samega začetka uvedbe turističnih bonov beležijo veliko povpraševanja in tudi številne rezervacije gostov iz Slovenije: »Zanimanje je za hotelske kot tudi za ne-hotelske namestitve Term Čatež – t.i. Terme Village, kjer lahko gosti rezervirajo lastne apartmajske in mobilne hiške ali se odločijo za klasično kampiranje.«
»Glede na to, da je bilo leto 2020 v marsičem specifično, smo naše do sedanje napore vlagali v aktivnosti, s katerimi bi lahko čim hitreje nadomestili popolni upad povpraševanj in nočitev iz tujine. Pomembno vlogo so pri tem odigrali tudi turistični boni, ki jih gostje lahko unovčijo v vseh naših namestitvenih enotah. Aktualni podatek glede unovčenih bonov je objavljen na strani FURS-a,« pojasnjujejo.
V času poletnih počitnic so bile vse namestitvene enote izjemno dobro zasedene. »Tudi v času krompirjevih počitnic beležimo sedaj že tradicionalno dobre podatke zasedenosti v hotelih kot tudi v Termah Village. Doslej so te prve šolske počitnice večinoma tudi sovpadale s prazniki v sosednjih državah. Tudi letos je tako, le da povpraševanja iz tujine žal ne beležimo v tolikšni meri kot prejšnja leta.«
Želijo si, da čim prej ponovno gostijo tudi večje število tujih gostov, a kljub za zdaj ugodnemu prehajanju mej z zahodnima sosednjima državama, bistvenega povpraševanja s te strani še ne zaznavajo, zato do konca leta 2020 pričakujejo večinoma domače – slovenske goste.
V jesenskih in zimskih mesecih 2020/21 so omejili število kopalcev v zimski Termalni rivieri. »Z namenom zaščite zdravja gostov in zaposlenih smo v začetku septembra goste obvestili o možnih spremembah glede kopanja v zimski Termalni rivieri za vse goste, ki bivajo v namestitvenih enotah Term Čatež. In sicer bo kopanje v primeru povečane obiskanosti notranjih bazenskih površin možno v dveh (od 8. do 14. ure in od 15. do 21. ure) oz. treh časovnih obdobjih: dopoldne ali popoldne ali zvečer.« V vmesnih časovnih obdobjih bodo zimsko Termalno riviero vsakodnevno prezračili in razkužili.
»Zavedamo se namreč, da z upoštevanjem navodil za preprečevanje širjenja virusa nam bo uspelo zagotoviti varnost in zdravje vseh nas,« zaključijo v Termah Čatež.
Kdaj odpiramo naše hotele lahko spremljate na naši spletni strani.💻
Ibis Styles Maribor City Center in Uni Youth Hostel / Residence hotel Maribor sta že odprta!🛏️
Objavil/a Terme Maribor dne Petek, 24. julij 2020