Dars ob začetku poletne sezone opozarja na pričakovane zastoje na avtocestah in voznike poziva k strpnosti. Po besedah predsednika uprave Andreja Ribiča bodo zastoji primerljivi tistim v preteklih letih. Dela in zapore so v poletnem času prilagodili povečanim prometnim tokovom.
Najbolj kritična 19. in 22. junij
"Junija imamo veliko praznikov, prav tako se pri nas in v tujini začnejo šolske počitnice," je danes v izjavi za medije izpostavil Ribič in pojasnil, da so na Darsu na podlagi analiz poskušali izluščiti prometno najbolj kritične dneve na slovenskih avtocestah. To sta 19. in 22. junij, je dejal.
V času poletnih zastojev so v upravljavcu avtocest in hitrih cest prilagodili delo in zapore na cestah. "Naša glavna skrb je varnost v prometu in letos smo na tem področju zelo uspešni," je dejal in voznike pozval, naj bodo tudi v prihodnje previdni ter naj upoštevajo varnostne in prometne znake.
"Naše ceste so precej iztrošene, moramo jih obnavljati"
Ribič pričakuje, da bodo zastoji podobni kot v preteklih letih, upajo pa, da bodo s prilagoditvami zastoje kar se da ublažili. "Naše ceste so precej iztrošene, moramo jih obnavljati, a v teh kritičnih dneh smo nekatera dela odložili in prilagodili razmeram na cesti. Izvajali jih bomo pozneje," je še dejal prvi mož Darsa.
26. junij se bo začela nova faza na štajerski avtocesti
Med najbolj kritičnimi avtocestnimi odseki je odsek Slovenske Konjice-Dramlje, kjer dela potekajo od lanske jeseni. V četrtek, 26. junija, bodo dela prešla v naslednjo fazo. Na omenjenem odseku bodo za predvidoma 90 dni zaprli smerno vozišče proti Ljubljani. V tej smeri bo zaprt tudi uvoz na avtocesto na priključku Slovenske Konjice.
Promet bo v času zapore urejen dvosmerno po sosednjem smernem vozišču avtoceste, po enem prometnem pasu v vsako smer. Takšna ureditev bo veljala predvidoma do konca septembra.
Dela bodo potekala neprekinjeno 24 ur na dan, vse dni v tednu. Med drugim bodo celovito obnovili vozišča v predorih Pletovarje in Golo Rebro, posodobili bodo sistema odvodnjavanja ter notranjih oblog predorskih cevi, vzpostavili sistem prisilnega prezračevanja v vseh predorskih ceveh, uredili ubežne poti skozi obstoječa prečnika v predorih, zamenjali nizkonapetostno elektroopremo in nadzorno-krmilni sistem ter sanirali viadukte in mostove, med drugim objektov Škedenj I in II ter Grapa.