V izhodiščnem vprašanju se je uporabnik spraševal, ali je neobveščanje o očitni napaki na računu dejansko prekršek ali celo kraja. Čeprav zakonodaja ni povsem jasna, je večina sogovornikov poudarila, da gre v osnovi za moralno odločitev in ta pogosto ni enostavna.
Odškodnina za slab odnos do strank
"Povem, če opazim, razen če je na drugi strani oseba, ki se do strank obnaša kot kreten. Potem je to moja odškodnina," je zapisal eden izmed najbolj všečkanih komentatorjev. Več uporabnikov je sicer tudi poudarilo, da so zaradi izkušenj, ko jim je bilo zaračunano več kot so dejansko porabili, izgubili zaupanje v poštenost lokalov in se zato ob obratni napaki ne počutijo dolžne ukrepati.
Drugi so opozorili, da morebitne blagajniške napake pogosto nosi osebje, zlasti natakarji, ki ob koncu izmene razliko pokrijejo iz napitnin ali celo lastnega žepa. "Ne vem, kaj je standardna praksa, samo če ne štimajo finance konec šihta, mislim, da to krije natakar," je pokomentiral eden izmed uporabnikov.
Napaka ni predmet pregona
V razpravi pa se je pojavila tudi tema namernega preplačila. Več izkušenj uporabnikov kaže, da so bili žrtve zaračunane višje cene, in to pogosto brez možnosti takojšnjega popravka. Eden od uporabnikov je opisal, kako mu je v lokalu zaračunalo kar 50 € namesto 35 €, vračilo pa je še vedno v teku. "Naslednjič, če mi tam premalo zaračunajo, si bom gladko vzel kot bonus," je pripomnil.
Po zakonu bi v določenih okoliščinah lahko šlo za neupravičeno pridobitev, vendar kazenska odgovornost potrošnika, ki ne opozori na napako, v praksi skoraj ni predmet pregona.