Ste vedeli, da lahko aplikacijo Lidl Plus brez težav uporabljate tudi zunaj Slovenije? A pazite, saj boste brez ene pomembne nastavitve na blagajni ostali brez oglaševanih popustov.
Zakaj na Hrvaškem ni prejel ugodnosti?
Na Žurnal24 se je obrnil bralec, ki je med obiskom na Hrvaškem poskeniral QR-kodo aplikacije Lidl Plus, a na koncu ni prejel pričakovanih ugodnosti. Razlog? Pred skeniranjem ni v aplikaciji zamenjal države nakupovanja, kar je, kot so pojasnili v Lidlu, ključen korak.
"Kupci lahko koristijo vse ugodnosti aplikacije Lidl Plus, ki jih ponuja država, v kateri se nahajajo. Pomembno je, da uporabniki v aplikaciji zamenjajo državo," so za Žurnal24 pojasnili v podjetju Lidl Slovenija.
Kako spremeniti državo v aplikaciji Lidl Plus?
Odprite aplikacijo, kliknite na ikono Več (tri pikice), nato izberite Nastavitve, nato Država in jezik ter na koncu še Država. Tam lahko izberete med vsemi državami, kjer je Lidl prisoten.
S to nastavitvijo lahko vsi uporabniki izkoristijo lokalne ugodnosti, kar je še posebej dobrodošlo zdaj, ko se začenja turistična sezona.