Effie je najvišje vrednotena marketinška nagrada. Gre za nagrado projektom, ki z rezultati dokažejo neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev. Mercator je za projekt Mali šef Slovenije prejel srebrno nagrado v kategoriji Storitve – trgovine. Prav tako pa je dobitnik priznanja Effie finalist v kategoriji Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost. Mercatorjev projekt znamke delodajalca pa so nagradili z Best Employer Brand Awards Adria 2021 kar v dveh kategorijah: Retail in Grand Prix.
»Letošnje leto z bero devetih nagrad na Slovenskem oglaševalskem festivalu in petih nagrad na festivalu WEBSI sedaj dopolnjujemo še s podeljeno Effie nagrado in dvema nagradama na tekmovanju Best Employer Brand Award Adria,« razlaga izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, Viktorija Radojević Mavrič. Dodaja še, da je to lep dosežek za njihovo marketinško ekipo in da jim to daje motivacijo za prihodnje delo.
Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, je ob uspehu povedala, da so v nenehnem iskanju načinov in aktivnosti, ki bodo znamko Mercator diferencirale in dolgoročne projekte za povezovanje z mladimi in družinami, ki sta njihova primarna ciljna segmenta. »Tako smo se pred tremi leti lotili vzpostavitve projekta Mali šef Slovenije. V treh sezonah je bilo v aktivnost vključenih že več kot 1000 otrok iz vse Slovenije in prejetih skoraj 300.000 glasov naših kupcev ter podeljenih 90.000 evrov denarnih sredstev za šole,« dodaja Zadnik Andoljškova. Ohranjanje blagovne znamke delodajalca je ena ključnih nalog Mercatorja, saj je uspeh podjetja odvisen od ljudi. Zato za svoje zaposlene organizirajo raznolike aktivnosti, v katere vključujejo vseh dobrih 10.000 zaposlenih, ki se tako še bolje spoznajo, med seboj tesneje povežejo in utrjujejo identiteto povezovalca, soseda, poudarja Zadnjik Andoljšek.
Na vse uspehe Mercatorja pa so ponosni tudi v podjetju Herman & partnerji. »Mercator je zelo dinamičen naročnik, ki deluje v izjemno zahtevni branži,« dodaja Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji in direktorica naročnik, in nadaljuje, »cenimo njihovo prodornost, zasledovanje novosti in trendov, domiselnost pri vsebini in izvedbi marketinških projektov, njihovo odločnost in vztrajnost, zato jim z veseljem priskočimo na pomoč pri kreativni in komunikacijski implementaciji aktivnosti.«